همسر ابوبكر البغدادي

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

همسر ابوبكر البغدادي

۱۴۷ بازديد

معرفي همسر ابوبكر البغدادي + عكس

معرفي همسر ابوبكر البغدادي + عكس

اخبار داعش

به گزارش ميهن گرام :سجي الدليمي در خانواده‌اي با انديشه‌هاي افراطي و پدري بعثي بزرگ شده است.

وي فرزند «حميد الدليمي» يكي از فرماندهان ارشد حزب بعث صدام است كه پس از حمله آمريكا به عراق، از چنگ كميته‌هاي مجازات مردم عراق نجات داده و در الانبار مستقر شد.

حميد الدليمي، مشاور نظامي ابوبكر بغدادي و يكي از پديدآورندگان ساختار نظامي داعش بود كه سال گذشته در سوريه به هلاكت رسيد.

«عمر الدليمي» برادر ديگر سجي، رياست يكي از يگان‌هاي داعش در "القلمون" را برعهده دارد.

برادر كوچكتر او «خالد» كه تنها 15 سال سن داشت، دو سال قبل در صفوف "كتيبة الخضراء" در جبهه قاره كه اكنون به دست ارتش سوريه است فعاليت داشت.

خواهر سجي به نام «دعاء» در انتقام خون همسرش «حارث امير» يكي از سركرده‌هاي داعش در منطقه "العامرية" بغداد سعي داشت خود را در يك تجمع كُردي در اربيل منفجر كند.

سجي الدليمي داراي چهار فرزند كه دو فرزند اولش با نام‌هاي «اسامه» و «عمر» از «فلاح اسماعيل الجاسم» فرمانده سابق "جيش الراشدين" در الانبار است كه فلاح اسماعيل در سال 2010 در درگيري‌هاي اين استان كشته شد.

وي پس از كشته شدن همسر اولش با «ابوبكر البغدادي» ازواج كرد كه حاصل ازدواج آنان تنها يك دختر به نام «هاجر» بود.

سجي به مدت 9 سال با سركرده داعش در منطقه "حي السيده زينب(س)" شهر دمشق زندگي كرد و پس از جدايي از ابوبكر البغدادي به عراق بازگشت.

وي براي سومين بار ازدواج كرد و اينبار با يك مرد فلسطيني به نام «كمال محمد خلف». حاصل اين پيوند نيز ييك نوزاد است.

اطلاعات به دست آمده نشان مي‌دهد كه سجي تا ماه اكتبر گذشته در اردوگاه "نهر البارد" لبنان به همراه همسر جديدش كمال خلف به سر مي‌برد.

تقريبا دو ماه قبل و در پي بروز تحولات امنيتي در منطقه مرزي عرسال واقع در شرق لبنان كه گروه‌هاي تروريستي داعش و جبهة النصرة شماري از نظاميان ارتش و نيروهاي امنيتي لبنان را به اسارت گرفتند؛ ارتش لبنان سجي الدليمي را در يكي از مدارس شهرك "حيلان" دستگير كرد.

شبكه تلويزيوني الجزيره تصاويري زنده از زن و دختر ابوبكر بغدادي در لحظه تبادل اسراي ارتش لبنان با گروه تروريستي جبهه النصره در جرود عرسال را روي آنتن برد.

سجي الدليمي هنگام تبادل اسرا در پاسخ به خبرنگاران گفت: بله، من همانطور كه مي‌گويند همسر بغدادي بودم. من 7 سال قبل از وي طلاق گرفتم.

همسر سابق سركرده داعش در پاسخ به اين سوال كه در آينده قصد زندگي در چه كشوري را داريد، گفت: از بيروت به تركيه سفر و سپس مكاني را براي زندگي انتخاب مي‌كنم.

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.