برخي خبرها از ساخت فصل دوم سريال محبوب شهرزاد

۱۴ بازديد

اخرين اخبار از ساخت فصل دوم سريال شهرزاد سريال ايراني

شهرزاد فصل دوم

فصل دوم سريال شهرزاد

محمد امامي تهيه كننده سريال «شهرزاد» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرين زمان كليد خوردن فصل دوم اين سريال در شبكه نمايش خانگي بيان كرد: فصل دوم سريال «شهرزاد» بين يك تا ۱۵ شهريور ماه كليد خواهد خورد.

وي درباره اين بازه زماني عنوان كرد: وسواس هايي كه حسن فتحي كارگردان سريال دارد يكي از دلايلي است كه توليد سريال را كمي به تعويق انداخت چون همه ما ملزم هستيم كه كاري باكيفيت به مخاطب عرضه كنيم و در حال حاضر همه شرايط براي توليد سريال آماده است. چالش اصلي فيلمنامه است و از آنجايي كه مردم منتظر هستند و برايشان توقعي نسبت به اين سريال ايجاد شده، آقاي فتحي در تلاش است تا اين فصل با كيفيت بهتري از فصل اول توليد شود.

تهيه كننده «شهرزاد» درباره سريال هايي كه در سري هاي دو و سه موفقيت چنداني كسب نمي كنند و همچنين موفقيت شهرزاد در اين فصل اظهار كرد: من هم با اين موضوع موافق هستم كه معمولا تجربه خوبي از سري دوم مجموعه ها و سريال ها نداشته ايم. قصه اي هم كه ما به دنبال ساخت آن هستيم «شهرزاد ۲» نيست بلكه ادامه «شهرزاد» است چون داستان در نقطه اي تمام شد كه تعليق داشت و مخاطب انتظار داشت بعد از آن را ببيند.

دانلود سريال شهرزاد,فصل دوم شهرزاد,فصل دوم سريال شهرزاد,شهرزاد 2,فصل دوم شهرزاد جديد

دانلود فصل دوم شهرزاد

فصل دوم سريال شهرزاد

امامي در پايان گفت: در اين قصه بازيگران و لوكيشن همان است و ما قرار است ادامه همان داستان را روايت كنيم و فقط در فصل دوم «شهرزاد» كار خلاقه آقاي فتحي و نغمه ثميني اين است كه به صورت يك سوژه مستقل اين اثر را ببينند.

سريال «شهرزاد» با حضور بازيگراني چون علي نصريان، ترانه عليدوستي، شهاب حسيني، مصطفي زماني، مهدي سلطاني، محمود پاك نيت، پريناز ايزديار، گلاره عباسي ، فريبا متخصص و سهيلا رضوي در شبكه نمايش خانگي توليد شد.

دانلود سريال شهرزاد,فصل دوم شهرزاد,فصل دوم سريال شهرزاد,شهرزاد 2,فصل دوم شهرزاد جديد

اخرين اخبار از ساخت فصل دوم سريال شهرزاد سريال ايراني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.