جنگ با داعش در جنوب فلوجه شروع شد

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

جنگ با داعش در جنوب فلوجه شروع شد

۱۲۰ بازديد

آغاز شدن جنگ با داعش در جنوب فلوجه

آغاز شدن جنگ با داعش در جنوب فلوجه

اخبار داعش :مبارزه با داعش وارد مرحله جديدي در عراق مي شود و اين بار نيروهاي عراقي وارد جنگ با داعش در جنوب فلوجه شده اند. داعش در روزهاي اخير تعداد زيادي از مناطق تحت كنترل خود را از دست داده است.

به گزارش ميهن گرام :سرهنگ عارف الجنابي با اعلام اين خبر گفت: نيروهاي امنيتي عراق انبارهاي اسلحه و تجهيزات متعلق به اين گروه را به تصرف خود درآورده و دهها تن از عناصر آن را به هلاكت رساندند.

الجنابي به شبكه خبري سومريه نيوز گفت: در حال حاضر درگيري شديدي بين نيروهاي امنيتي و نيروهاي عشاير در يك سو و عناصر داعش در سوي ديگر در روستاي الفحيلات در منطقه العامريه واقع رد ۲۳ كيلومتري جنوب فلوجه در جريان است.

الجنابي افزود: جنگنده هاي ائتلاف بين المللي و عراق و بالگردها نيز از هوا با بمباران اهداف و تجمع تروريستهاي داعش در روستاي مذكور به به پشتيباني از عمليات نيروهاي امنيتي و عشاير پرداختند.

وي خاطرنشان كرد: نيروهاي امنيتي و عشاير در اين درگيري انبارهاي سلاح و تجهيزات و ماشين الات متعلق به تروريستهاي داعش را به تصرف خود درآوردند.
شايان ذكر است نيروهاي امنيتي و عشاير عراق پس از درگيريهاي سنگين با گروه تروريستي داعش، ديروز پنج شنبه نيز منطقه بودعيج و روستاهاي بوهذال و بومناحي و سه منطقه از ارتفاعات جنوب فلوجه را از اشغال داعش آزاد كردند.

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.