جنجال دستمزد مجري و توضيح موضوع برنامه ماه عسل

۱۶ بازديد

توضيح موضوع برنامه ماه عسل برنامه اي مردمي در ماه مبارك رمضان

توضيح موضوع برنامه ماه عسل برنامه اي مردمي در ماه مبارك رمضان

ماه عسل يك برنامه زنده تلويريوني با زمينه اجتماعي-معنوي و با حضور مهمان‌هايي از متن جامعه مي‌باشد كه از سال ۱۳۸۶ تا كنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. ايده اوليه اين برنامه متعلق به احسان عليخاني مي‌باشد كه پس از اجراي برنامه‌هاي مناسبتي جزر و مد در سالهاي ۸۴ و ۸۵ تصميم گرفت خودش برنامه‌اي مستقل براي ماه رمضان بسازد و اين گونه بود كه ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌هاي اين برنامه غالباً مردم عادي جامعه هستند كه توانسته‌اند در زندگيشان كار مهمي انجام بدهند يا در زندگي افراد ديگر تأثيرگذار بوده‌اند و يا حادثه مهمي در زندگيشان رخ داده است. اكثر ميهمان‌هاي ماه عسل در زندگي خود با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم كرده‌اند اما همگي با اميد، پشتكار و تلاش و مبارزه بر مشكلات غلبه كرده و به انسان‌هاي موفقي در زندگي خود تبديل شده‌اند.

جنجال دستمزد مجري

در تيرماه سال نود‌و‌چهار گمانه زني‌هايي راجع به دستمزد پرداختي به احسان عليخاني مطرح شد كه خبر مي‌داد او مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون تومان را براي مجريگري يك‌ماهه ويژه برنامه ماه عسل طلب كرده است. علاوه بر اين، مبلغي بالغ بر دويست ميليون تومان را براي حق آورندگي «تهيه كنندگي» دريافت كرده است. وي همچنين در يكي از قسمت‌هاي اين برنامه واكنش تندي به انتقادات اخير نشان داد و اظهار داشت درآمد فيلم برداري مجالس عروسي از يك تهيه كننده با سابقهٔ تلويزيون بيشتر است.اين مسئله انتقادات زيادي را برانگيخت كه چرا بايد در شرايطي كه بسياري از مردم عامه ايران با بحران اقتصادي مواجه‌اند و حتي قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادي عديده‌اي رو به رو هستند افرادي اين چنين كسب ثروت كنند و حتي در برنامه‌هايي كه پيش از اين رنگ و بويي ديني به خود گرفته و احساسات مردم را درگير كرده به دنبال كسب درآمدهاي نا متعارف باشند.احسان عليخاني درنهايت در يكي ديگر از قسمت‌هاي برنامهٔ ماه عسل در تاريخ ۱۲ تيرماه سال نود چهار رقم مذكور را دانست و ادعا كرد مبلغ دستمزد وي ۴۵ ميليون تومان مي‌باشد. او همچنين اظهار داشت اين مبلغ براي يك سال تلاشش به منظور آماده‌سازي و تهيه سوژه و بررسي و فيلمبرداري براي ويژه نامهٔ ماه عسل است

مجري‌هاي ماه عسل

هم اكنون احسان عليخاني مجري اصلي برنامه ماه عسل است اما در سال ۱۳۸۹ حسن جوهرچي بازيگر سينما مجري اين برنامه شد.هم چنين در سال ۱۳۹۱ علي ضياء مجري ماه عسل انتخاب شد.

ماه عسل سال ۱۳۹۶

طبق اخبار منتشر شده در سايت ها و شبكه هاي اجتماعي مختلف برنامه پرطرفدار و پربيننده ماه عسل با اجراي مجري توانا و خوش چهره كشورمان احسان عليخانى در ايام ماه مبارك رمضان ۱۳۹۶ از شبكه سه سيما ۳ پخش خواهد شد.

برنامه ماه عسل در ايام ماه مبارك رمضان هرشب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبكه سه ۳ سيما پخش مي گردد. تكرار اين برنامه نيز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبكه سه پخش مي گردد.
دكور ماه عسل ۹۶ نيز با سالهاي گذشته تفاوت زيادي دارد.

ماه عسل,برنامه ماه عسل,ماه عسل 96,ماه عسل جديد,اهنگ ماه عسل,بيوگرافي ماه عسل

توضيح موضوع برنامه ماه عسل برنامه اي مردمي در ماه مبارك رمضان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.