حمايت برخي ها از داعش ايراني

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

حمايت برخي ها از داعش ايراني

۴ بازديد

نقشه تازه براي كشور با حمايت از داعش ايراني

نقشه تازه براي كشور با حمايت از داعش ايراني

اخبار داعش :بعد از اينكه گروه تروريستي تكفيري داعش نتوانست امنيت كشور ايران را به خطر بيندازد برخي ها به دنبال حمايت از داعش ايراني مي باشند.

به گزارش ميهن گرام :پايگاه خبري “هيل” (Hill) وابسته به كنگره آمريكا، در گزارشي به معرفي سازمان مجاهدين خلق [منافقين] پرداخته و از ضرورت حمايت از اين گروهك تروريستي براي كمك به مردم ايران[!] سخن به ميان آورده است.

روشن نيست رسانه‌هاي غربي چه گماني درباره ايرانيان دارند كه “داعشي‌هاي دهه ۶۰” را نجات‌بخش مردم ايران معرفي مي‌كنند.

در اين گزارش مي‌خوانيم:

در حالي كه ايالات متحده براي انتخاب رئيس جمهور جديد در ماه نوامبر آماده مي‌شود، فرصتي جديد پيش روست تا سياست خارجي آمريكا در قبال ايران، با نگاهي تازه تعريف شود. اما چه سياست خارجي مي‌تواند منافع آمريكا و غرب را تأمين كند؟

اين موضوع و ديگر موضوعات مربوط به حال حاضر و آينده ايران، در كنفرانس سالانه شوراي ملي مقاومت ايران (تجمع سالانه گروهك منافقين) مورد بررسي قرار گرفت.

شوراي ملي مقاومت ايران، يك سازمان بزرگ مخالف ايراني است كه نفوذش روز به روز بيشتر مي‌شود و حمايت دوحزبي را از ميان رهبران برجسته سياسي آمريكا به دست آورده است.

اين سازمان كه توسط “مريم رجوي” رهبري مي‌شود، جمعيت زيادي را به كنفرانس سالانه خود -كه ماه گذشته در پاريس برگزار شد- جذب كرده بود و در واقع چتري سياسي است كه نماينده طيف گسترده‌اي از مجموعه‌هاي سياسي، قومي و مذهبي در ايران بوده و به دنبال تغيير نظام ايران است.

هرچند اين هدف مسلما بلندپروازانه است، با اين حال به دلايل زيادي اين سازمان بايد مورد حمايت و توجه آمريكا قرار گيرد؛ بويژه در صورتي كه پيش‌برد آزادي‌هاي سياسي و مدني در ايران مد نظر ايالات متحده باشد.

آمريكا قبل از اين -در سال ۲۰۰۹- فرصت مناسبي داشت تا چنين حمايتي را از “جنبش سبز” و اعتراضات پس از انتخابات رياست جمهوري ايران بعمل آورد، اما دولت اوباما واكنشي سست نسبت به اين جنبش نشان داد و حتي از اعتراضاتشان حمايت كلامي هم نكرد، چه برسد به آنكه حمايت ملموسي از سوي واشنگتن صورت پذيرد.

اما هنوز هم نيروي بالقوه براي ايجاد تغييرات دموكراتيك در ايران وجود دارد؛ تغييراتي كه شوراي ملي مقاومت ايران نويدبخش آن است و آمريكا بايد از آن حمايت كند.

با روي كار آمدن دولت جديد در واشنگتن، آمريكا مي‌تواند اين فرصت را غنيمت شمارد تا پيامي جديد و اميدواركننده براي مردم ايران بفرستد.

حتي در صورتي كه رئيس جمهور جديد آمريكا تصميم داشته باشد كه توافق هسته اي اوباما با ايران را حفظ نمايد -كه انتخابي نامناسب به نظر مي‌رسد- هنوز فرصت سياسي براي ارسال اين پيام وجود  دارد كه حكومت جمهوري اسلامي تنها گزينه موجود نيست.

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.