طراحي سايت ايده آل و طراح موفق

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

طراحي سايت ايده آل و طراح موفق

۴ بازديد

طراحي سايت ايده آل و طراح موفق

براي طراحي سايت موفق و ايده ال مهمترين قدم ايجاد وب سايتي كامل مي باشد كه تمام عناصر آن با هم هماهنگي كامل را داشته باشد.
ترفندهايي جهت داشتن وب سايت موفق وجود دارد كه به آن ها مي پردازيم :
1- طراحان وب سايت در تلاشند كه وب سايتي منحصر به فرد داشته باشند . هر وب سايتي كه زمان زيادي از كاربران رابگيرد به مرور زمان مخاطبين خود را از دست خواهد داد به همين منظور مساله نامعقول و شهودي بودن را بايد مد نظر قرار داد . اگر مخاطبين وب سايت از بين برود مسلما تاثير مستقيمي بر سئو و بهينه سازي سايت خواهد گذاشت . در طراحي سايت سادگي را مد نظر قرار دهيد كه امري ضروري است .نوآوري در طراحي وب سايت از عوامل اصلي است كه وب سايت شما را از ديگر وب سايت ها متمايز خواهد كرد .
2- طراح وب سايت بايد قادر باشد براي معرفي و يا فروش محصول و كالاي خود زمانبندي مناسب و پيش بيني زمان را به درستي انجام دهد .
3- چگونگي استفاده از وب سايت و حركت در وب سايت توسط كاربران بايد به آساني صورت گيرد و كاربران سردرگم در سايت به زودي از ماندن در سايت خسته مي شوند و به سايتي ديگر مراجعه خواهند كرد و وقت خود را صرف سايتي ديگر مي كنند .عناصر در وب سايت را در ديد كاربران قرار دهيد به عنوان مثال سمت راست صفحه كه جلوي ديد اكثر مخاطبين باشد .از عناصر مختلف در وب سايت در جاي خودش استفاده كنيد به عنوان مثال آيتم ثبت نام بايد در گوشه سمت راست بالا قرار گيرد كه به اصطلاح ناوبري گفته مي شود .
4- انعطاف پذيري در طراحي سايت يكي از چالش برانگيز ترين بخش هاي طراحي مي باشد . طراحي سايت بايد براي دستگاه ها و مرورگرهاي مختلف صورت گيرد .در طراحي وب سايت به دنبال طرحي باشيد كه تمام علايق مشتري را در بر گيرد .
5- استفاده از كليدهاي غير ضروري در وب سايت مهم مي باشد . استفاده از كليدهاي بي مورد باعث غفلت كاربران خواهد شد .گوگل به دليل سادگي در طراحي كاربران بسياري را به خود جلب كرده است .

طراحي قالب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.