پيوستن مهدي سلطاني به سريال لبخند رخساره

۱۰ بازديد

پيوستن مهدي سلطاني به سريال لبخند رخساره

اين در حالي است كه قرار بود مجيد مظفري به‌عنوان يكي از بازيگران اين سريال در كنار ديگر بازيگران حضور داشته باشد. پيش از اين بهناز جعفري هم جايگزين ستاره اسكندري شد و به اين مجموعه پيوست. «لبخند رخساره» دومين همكاري زينب تقوايي با سعيد نعمت‌اله و بهرنگ توفيقي است. تجربه قبلي زينب تقوايي با سعيد نعمت‌اله و بهرنگ توفيقي، سريال «پشت بام تهران» نام داشت كه به‌عنوان سريال شبانه شبكه يك سيما روي آنتن مي‌رفت. مهدي سلطاني كه ازجمله بازيگران موفق در سينما و تلويزيون است پيش از اين سريال، نمايش خانگي «شهرزاد» را به‌عنوان آخرين كار پخش‌شده خود دارد. وي با بازي در سريال «مادرانه» ويژه ماه مبارك رمضان حضور موفقي را در كنار لعيا زنگنه و شقايق فراهاني داشت. كامبيز ديرباز و عليرضا ارا نيز از ديگر بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.

سريال لبخند رخساره


داستان سريال «لبخند رخساره» از اين قرار است كه اين سريال به ماجراي پدري به‌نام خليل اشاره دارد كه به‌شدت به فرزندش عشق مي‌ورزد، خليل به فرزند خود دروغي گفته است و حالا در صدد آن است كه دروغش را با شجاعت و شهامت جبران كند. «لبخند رخساره» در مذمت دروغ است و به موضوع لذت بخشش و ايثار براي يك خانواده مي‌پردازد.


از ديگر عوامل اين سريال مي‌توان به دستيار كارگردان: امير كهكشان، مدير توليد: مهدي بدرلو، مدير تداركات: افشين رئوفي،‌ مدير تصويربرداري: فرشاد گل‌سفيدي، طراح صحنه: بابك پناهي، طراح لباس: محمد صادقي، تدوين: امير شيبان‌خاقاني، صداگذار: كهرداد جلوخاني، برنامه‌ريز: محمد حمزه‌اي و... اشاره كرد.


سريال «لبخند رخساره» به نويسندگي سعيد نعمت‌اله، كارگرداني بهرنگ توفيقي و تهيه‌كنندگي زينب تقوايي براي پخش از يكي از شبكه‌هاي سيما ساخته مي‌شود
منبع:صبا

لبخند رخساره

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.