وجود ۱۰۰ هزار كانال در تلگرام

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

وجود ۱۰۰ هزار كانال در تلگرام

۱۱ بازديد

وجود ۱۰۰ هزار كانال در تلگرام

به گزارش ايسنا، عبدالحسن فيروزآبادي صبح امروز در همايش حمايت از توسعه شبكه‌هاي اجتماعي بومي به صحبت پرداخته و اظهار كرد: اكنون روزانه در كانال‌هاي تلگرام يك ميليون و ۲۰۰ هزار مطلب گذاشته مي‌شود و متوسط بازديد آنها نيز حدود ۱۴۰۰ بار است كه اگر اين يك ميليون و ۲۰۰ را در ميزان بازديدهاي آن ضرب كنيم رقم بالايي به دست مي‌آيد.

تلگرام

وي ادامه داد: اكنون نياز به شبكه‌هاي اجتماعي روز به روز در حال افزايش است و اين شبكه‌ها و دسترسي به آنها نيازي ضروري به شمار مي‌رود و رسانه‌هاي مورد توجه آنهايي هستند كه مي‌توانند ما را هرچه سريع‌تر به تصميم برسانند و مزايايي در حوزه‌هاي آموزش، سرگرمي، خدمات و آموزش و غيره نيز داشته باشند.

فيروزآبادي با تاكيد بر اين‌كه در ايران شاهد رشد سريع دسترسي به شبكه‌هاي اجتماعي هستيم، اين مسير را غيرقابل بازگشت دانست و گفت: اكنون در شبكه‌اي مانند اينستاگرام صفحاتي داريم كه در برخي موارد ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار لايك دريافت مي‌كنند. اين مطلب گوياي آن است كه اين فضا به شدت پوياست.

دبير شوراي عالي فضاي مجازي ادامه داد: با فرض ۴۰ ميليون گوشي هوشمند در كشور اين فضا داراي ۴۰ ميليون بازيگر است كه به‌طور روزافزون در حال افزايش بوده و در فعاليت‌هايي از لايك كردن تا كامنت گذاشتن و عضو شدن در شبكه‌هاي مختلف تا دنبال كردن مطالب حضور دارند و رشد اين جمعيت نيز به‌طور ماهانه عددي دو رقمي را در بر مي‌گيرد.

وي همچنين متذكر شد: با اين وجود بخش عمده‌اي از استفاده كاربران از شبكه‌هاي اجتماعي به موضوعات سرگرمي مربوط مي‌شود كه اين مطلب امري نگران‌كننده است، چرا كه حدود ۲۰ ميليارد دلار تجهيزات الكترونيكي تامين شده و حدود ۱۰ ميليارد دلار ارزش گوشي‌هاي تلفن همراهي است كه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. حال آيا منطقي است كه اين حجم از سرمايه تنها براي سرگرمي مورد استفاده قرار گيرد.

فيروزآبادي در پايان صحبت‌هاي خود متذكر شد: يكي از خصايص شبكه‌هاي اجتماعي مردمي‌شدن آنهاست و اين آن چيزي است كه ما به دنبال آن هستيم و از سوي ديگر امنيت هم موضوعي مهم و ضروري به‌شمار مي‌رود.

تلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.