فال روزانه ۱۶ شهريور ماه سال ۹۵

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

فال روزانه ۱۶ شهريور ماه سال ۹۵

۱۱ بازديد

فال روزانه و روز تولد براي كل ماه هاي سال

فال روزانه , فال روز تولد , فال امروز

فال روزانه : امروز براي شما عزيزان فال روزانه و فال روز تولد براي كل ماه هاي سال را قرار داده ام. توجه داشته باشين كه فال روزانه در اين مطلب هر روز اپديت ميشود و فال هر روز در همان روز قرار داده ميشود.

فال روزانه سه شنبه ۱۶ شهريور ۹۵

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه فروردين ♥♥♥

به نفع شماست كه امروز را براي سفر انتخاب نكنيد، به ويژه اگر قصد داريد كه از خطوط هوايي استفاده كنيد. اگر به اين توصيه توجه نشان ندهيد، در نهايت با صف هاي طولاني در باجه هاي خريداري بليط و تأخير مواجه خواهيد شد. حتي بهتر است كه امروز دست به برنامه ريزي براي سفر نزنيد، اما مي توانيد راجع به انتخاب هاي تان فكر كنيد. اگر در هر صورت قرار است به سفر برويد بايد حواس تان باشد كه زود حركت كنيد و بار سنگين برنداريد. بد نيست چيزي هم براي مطالعه برداريد تا سختي ها قابل تحمل تر شوند.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه ارديبهشت ♥♥♥

شما و دوست تان در يك اقدام مهم با يكديگر همراه شده ايد، اما به نظر مي رسد كه همراه شما از مشكلات مالي رنج مي برد. از اين رو، از جانب شما انتظار مي رود كه خودتان را با شرايط سازگار كنيد، شايد حتي مجبور شويد در اين زمينه به دنبال شخص ديگري بگرديد تا او را موقتاً جايگزين نماييد. به طور حتم شرايط دردناكي است، اما شما و همكاران تان بايد اين وضعيت را مديريت كنيد تا دوست تان در زمان مساعد به شما بپيوندد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه خرداد ♥♥♥

امروز همه چيز به هم ريخته به نظر مي رسد. ممكن است هزاران كار جالب در مقابل خود ببينيد و دل تان بخواهد كه انجام شان دهيد. از اين رو، احتمال مي رود كه خودتان را ديوانه وار مشغول انجام كارهاي متنوع كنيد. خوش بگذرانيد، اما يادتان باشد كه اين وضعيت تا ابد ادامه نخواهد داشت. خلاصه اين لذت ها هم يك جايي به پايان مي رسند.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه تير ♥♥♥

بهتر است برنامه ريزي براي سفر را به روز ديگري موكول كنيد، زيرا ممكن است اتفاقات غير منتظره اي پيش بيايد و مسيرتان تغيير كند. مدام نگران نتيجه ي كارهاي تان هستيد، اما يادتان باشد كه انرژي تان را بيهوده تلف نكنيد. مطمئن باشيد كه اگر امروز نشد، فردا حتماً مي توانيد به هر كجا كه مي خواهيد سفر كنيد و هر اقدامي را كه علاقه داريد در پيش بگيريد. اگر نگران باشيد فقط همه چيز بدتر خواهد شد. تنها كاري كه مي توانيد براي برون رفت از اين مشكل انجام دهيد اين است كه توقف نكنيد و پيش برويد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه مرداد ♥♥♥

موجي از فعاليت ها امروز به سراغ تان مي آيد. اكنون مي توانيد رونق و پيشرفت را در پيش روي تان احساس كنيد. افق ديدتان را بگسترانيد و از نظر فكري با ديگران ارتباط برقرار كنيد. تا زماني كه مثبت انديش باشيد هيچ چيز نمي تواند مانع راه تان شود. امروز به راحتي مي توانيد گام هاي بلند برداريد و در هر كاري پيشرفت كنيد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه شهريور ♥♥♥

شايد امروز به راحتي نتوانيد به ديگران اعتماد كنيد. به حس ششم تان اطمينان كنيد، زيرا به شما راست مي گويد. هيچ چيزي را فقط با برانداز كردن ظاهر آن نپذيريد. امروز لازم است كه در هر اقدامي بيش از پيش احتياط به خرج دهيد. به نظر مي رسد كه ديگران همه بيهوده حرف مي زنند و آن طور كه نشان مي دهند نيستند. اگر احساس كرديد كه چيزي به درد شما نمي خورد و معني و مفهومي ندارد آن را رها كنيد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه مهر ♥♥♥

امروز ممكن است افراد زيادي با شما تماس بگيرند يا اين كه چندين بار از طرف پست يا پيك چيزي دريافت كنيد. البته شايد هم زماني كه منزل نيستيد همه ي اين ها اتفاق بيفتد. اگر خودتان را از قبل با اين هجوم آماده سازيد مشكلي پيش نخواهد آمد. بهتر است به ديگران بگوييد كه چه زماني منزل هستيد تا بي وقت با شما تماس نگيرند. نگران نباشيد، شما مي توانيد اين مشكل را مديريت كنيد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه آبان ♥♥♥

پولي كه قرار بود به دست تان برسد با تأخير مواجه شده و به همين خاطر بايد بعضي چيزها را كه شديداً به آن ها نياز داريد ديرتر خريداري كنيد. خودتان را آزار ندهيد، ارزش ندارد كه درگير اضطراب و نگراني شويد. اگر چه كمي دير شده، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد. پول به دست تان مي رسد و بعد مي توانيد همه ي نقشه هاي تان را عملي كنيد. در اين فاصله بد نسيت كه خودتان را با كارهاي ديگر سرگرم كنيد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه آذر ♥♥♥

امروز ممكن است كساني مثل پدر و مادرتان درباره ي اقدامات شما اظهار نظر كنند و ارزيابي هاي خود را به شما بگويند. اما به به نظر مي رسد كه شما خيلي حساس شده ايد، به همين خاطر تحمل شنيدن انتقادهاي ديگران را نداريد. خشمگين نشويد، زيرا عصبانيت به نفع تان نخواهد بود. مي توانيد مثلاً موضوع بحث را تغيير دهيد يا اين كه هر كاري بكنيد تا بحث به انتقاد كشيده نشود.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه دي ♥♥♥

هر كسي براي پيش بردن امور به شيوه ي خاصي متوسل مي شود و شما هم روش هاي خاص خودتان را داريد. اگر امروز قرار است با ديگران در كاري شريك شويد به آن ها اجازه دهيد كه بدانند شما مي خواهيد رييس باشيد. بايد همه چيز را منطقي به بحث بگذاريد. يادتان باشد كه به خاطر اختلاف نظرهايي كه احتمالاً وجود دارد ناراحت نشويد، سعي كنيد اختلافات را حل كنيد.

فال روزانه,فال روز تولد,فال روز,فال امروز

♥♥♥ فال روزانه بهمن ♥♥♥

در چند ماه گذشته پيشرفت هاي قابل توجهي داشته ايد، اما امروز ممكن است به قابلت هاي تان شك كنيد. نمي دانيد كه آيا مي توانيد به اهداف تان برسيد يا نه. شايد به موانعي برخورد كنيد كه شما را ناچار به عقب نشيني كنند، اما نبايد اجازه دهيد كه هيچ چيزي مانع پيشرفت تان شود. نا اميد نشويد، دوباره برنامه ريزي كنيد و از نو قدم به مسير بگذاريد.

فال روزانه و روز تولد براي كل ماه هاي سال

♥♥♥ فال روزانه اسفند ♥♥♥

شايد امروز منتظر شنيدن خبرهاي مهم باشيد. كارهاي مهمي داريد كه بايد انجام شان دهيد، پس بيهوده منتظر ننشينيد و وقت تلف نكنيد. آن چه بي نهايت منتظرش هستيد شايد كمي دير اتفاق بيفتد، يعني زماني كه اصلاً انتظارش را نداريد. در اين فاصله بايد به كارهاي ديگر مشغول شويد، در غير اين صورت حتي ممكن است به مرز جنون برسيد.

فال روزانه و فال روز تولد براي كل ماه هاي سال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.