روش هاي لذت بردن از رابطه ئ جنسي

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

روش هاي لذت بردن از رابطه ئ جنسي

۳ بازديد

روش ها ئ ساده براي لذت بردن از رابطه ئ جنسي خود

روش ها ئ ساده براي لذت بردن از رابطه ئ جنسي خود

زناشويي :امروز براي شما مطلب روش ها ئ ساده براي لذت بردن از رابطه ئ جنسي خود را قرار دادم. همانطور كه ميدانيد براي داشتن يك رابطه جنسي خوب بايد برخي نكات را رعايت كنيد.

به گزارش ميهن گرام :رابطه جنسي، انواعي متفاوت از احساسات را در فرد به وجود مي آورد. از عشق و هيجان گرفته تا نگراني و نااميدي – واكنش‌هايي كه به اندازه خود رابطه جنسي متفاوت هستند.

اما يك رابطه جنسي واقعا چيست؟

در يك مفهوم، رابطه جنسي، هدايت شده به وسيله هورمون‌ها براي بقاي نسل است. كه البته اين تعريف پيچيدگي‌هاي واكنش جنسي انسان را درنظر نمي‌گيرد.

انتظار و توقع هر كسي نسبت به اين مساله شكل رابطه جنسي او را تعيين مي‌كند. درك شما از رابطه جنسي و ارتباط‌تان با همسرتان از عوامل مهمي هستند كه مي توانند زندگي جنسي و در عين حال عاطفي‌تان را بهبود بخشند.

صحبت با همسر

براي بسياري از زوج‌ها، صحبت كردن در مورد مسائل جنسي و خواسته‌هايشان سخت است و هر وقت هم رابطه جنسي ناموفقي دارند، احساس صدمه، خجالت و رنجش، باعث مي‌شود كه حتي كمتر هم با يكديگر صحبت كنند.

اما فراموش نكنيد، رابطه كلامي مي تواند زندگي جنسي بهتري برايتان فراهم كند.

زمان گفتگو

دو زمان براي گفتگو در خصوص مسائل جنسي وجود دارد:

يكي، وقتي كه در رختخواب هستيد و ديگري هر جاي ديگر. اگر هر زمان نمي توانيد به راحتي در مورد مسائل جنسي و خواسته تان، صحبت كنيد، در رختخواب و حين عمل جنسي، خواست‌تان را بيان كنيد تا به مرور موارد آزاردهنده را از خود دور نماييد.

پرهيز از انتقاد

هنگام صحبت در اين خصوص، مراقب باشيد از جملات مثبت استفاده كنيد. مثلا، “وقتي موهايم را نوازش مي كني، بسيار لذت مي برم.” هرگز روي موارد منفي متمركز نشويد و از يكديگر انتقاد نكنيد.

حفظ ارتباط فيزيكي

حتي اگر خسته، كلافه و يا در خصوص مشكلي ناراحت هستيد، پيش از شروع رابطه جنسي بايد از نظر روحي آماده باشيد، بنابراين نوازش و در آغوش كشيدن در اين لحظه مي‌تواند پيوند عاطفي و فيزيكي را در شما افزايش داده و حفظ كند.

استفاده از كرم هاي تسهيل كننده

گاهي اوقات خشكي واژن كه معمولا در دوران پيش از يائسگي به وجود مي آيد، باعث مي شود كه زن ها رابطه جنسي دردناكي تجربه كنند. بنابراين در اينگونه مواقع، استفاده از كرم و يا ژل‌هاي تسهيل كننده پيشنهاد خوبي است.

خيال‌پردازي

معمولا پيش از شروع رابطه جنسي، كمي خيال‌پردازي و اينكه دوست داريد چه چيزي را تجربه كنيد، بد نيست. سپس در مورد آن با همسرتان صحبت كنيد. البته در خيال‌پردازي افراط نكنيد كه مشكل آفرين مي‌شود.

ورزش‌هاي لگني

مي‌توانيد با انجام دادن ورزش‌هاي مربوط به تقويت عضلات كف لگن، تناسب جنسي‌تان را بهبود بخشيد. عضلات لگن‌تان را به طوري كه انگار جلوي خروج ادرار را مي‌گيريد، منقبض كرده و پس از ۲ تا ۳ ثانيه رها كنيد.اين كار را دو بار در روز و هر بار ۱۰ بار انجام دهيد.

رفتارهاي آرام بخش

قبل از انجام عمل جنسي، با هم كاري كه آرام بخش است، انجام دهيد. مثلا به رستوران برويد و شام بخوريد و از لحظات تان لذت ببريد. يا تمرين هاي آرامش سازي مانند تنفس عميق و يا يوگا انجام دهيد.

مشورت با پزشك

اگر تمام تلاش‌هاي تان بي نتيجه بود، نااميد نشويد. حتما با پزشك مشورت كنيد و مشكل تان را در ميان بگذاريد. او مي تواند راه حل‌هاي مناسبي در اختيارتان بگذارد.

روش ها ئ ساده براي لذت بردن از رابطه ئ جنسي خود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.