اندازه طبيعي و نرمال الت در مردان

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

اندازه طبيعي و نرمال الت در مردان

۴ بازديد

م ،اندازه طبيعي الت مردانه وبزرگ كردن آلت مردانه

كير , م ،اندازه طبيعي الت مردانه وبزرگ كردن آلت مردانه

زناشويي :امروز براي شما مطلب كير , م ،اندازه طبيعي الت مردانه وبزرگ كردن آلت مردانه را قرار داده ام. مهمترين نكته در رابطه جنسي زناشويي اندازه آلت نمي باشد بلكه تكنيك هايي مهم است كه مرد در رابطه جنسي انجام مي دهد.

اندازه و بزرگ كردن آلت مردانه :

اندازه الت تناسلي در اقايان در حالت عادي بين ۶ تا ۱۰ سانتيمتر و در حالت نعوظ بين ۱۲ تا ۱۸ سانتيمتر و بطور متوسط ۱۵ سانتيمتر مي باشد. آلت تناسلي از دوره بلوغ رشد خود را آغاز و تا سن حدود ۲۰ سالگي به نهايت رشد خود مي رسد و بعد از آن به هيچ وجه امكان بزرگ شدن ندارد.

استفاده از وسايل و تجهيزات مختلف يا داروها و كرمها و پمادهاي مختلف تحت عنوان بزرگ كننده به هيچ وجه اندازه الت تناسلي را تغيير نداده و تبليغاتي كه در اين زمينه صورت مي گيرد به قصد فريب افراد مي باشد. اخيرا در ماهواره ها كالايي با عنوان لارجر باكس تبليغ مي شود كه هيچ تاثيري در بلند كردن آلت تناسلي نداشته و نخواهد داشت. همچنين كرمهايي كه در اين زمينه تبليغ مي شود نيز فاقد اثر بوده و هيچ تاثيري در اين زمينه نخواهد داشت. حتي برخي از سايتها ورزشهاي خاصي را تبليغ مي كنند كه بايد بگويم الت تناسلي فاقد عضله بوده و ورزش نيز تاثيري بر بلند شدن يا كلفت شدن الت تناسلي ندارد.

نكته اي كه بايد بگويم اينكه بيش از آنكه اندازه آلت تناسلي در ارضاي زن و احساس رضايت مرد از رابطه جنسي نقش داشته باشد رفتار و تكنيكهايي است كه مرد در رابطه جنسي به كار مي برد.

اندازه مجراي تناسلي در زنان در حالت عادي بين ۶ تا ۸ سانتيمتر و در حالت برانگيختگي بين ۸ تا ۱۰ سانتيمتر مي باشد و عمده گيرنده هاي تحريكي آن در ۳ تا ۴ سانتيمتر ابتدايي ان واقع هستند. حساسترين نقطه مجرا نيز كه نقطه جي ناميده مي شود در ديواره جلويي مجرا و در فاصله ۳ سانتيمتري از دهانه ورودي قرار دارد لذا يك مرد با الت تناسلي حدود ۱۰ سانتيمتر در حالت نعوظ به راحتي مي تواند يك زن را تحريك و به ارگاسم برساند. اگر اصول رابطه جنسي صحيح به درستي رعايت شود و مرحله پيش نوازش به خوبي پشت سر گذاشته شود يك زن به راحتي مي تواند به ارگاسم برسد.

لذا اگر در حالت نعوظ اندازه الت تناسلي شان در حد ۱۰ سانتيمتر باشد نبايد در اين زمينه نگراني داشته باشند و خيالشان راحت باشد كه به راحتي مي توانند رابطه را برقرار و شريك جنسي خويش را به ارگاسم برسانند.

م ،اندازه طبيعي الت مردانه وبزرگ كردن آلت مردانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.