عوارض و خطرات رابطه جنسي از پشت

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

عوارض و خطرات رابطه جنسي از پشت

۴ بازديد

خطرهاي رابطه جنسي مقعدي رابطه از پشت – كون

كون , مقعدي , رابطه جنسي و سكس از پشت

زناشويي :امروز براي شما خطرهاي رابطه جنسي مقعدي رابطه از پشت – كون را قرار داده ام. همانطور كه ميدانيد براي داشتن يك رابطه جنسي خوب و بي ضرر بايد برخي نكات را رعايت كنيد تا رابطه شما به بهترين شكل صورت گيرد.

انجام رابطه جنسي از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده كننده يا بيحس كننده به صورت كرم – اسپري – ژل – روغن – كاندوم – پماد – يك رابطه پر خطر جنسي ميباشد و استفاده از موارد ياد شده و شيوه هاي ان صرفا از دردناك بودن اين رابطه مي كاهد و آسيبهاي جبران نا پذيري به فرد مفعول به لحاظ جسمي و براي هر دو فرد فاعل و مفعول به لحاظ انتقال بيماريهاي مقاربتي بهمراه دارد و هيچ پزشكي در هيچ جاي دنيا انجام اين رابطه را توصيه نميكند و از نظر علمي غير قابل قبول ميباشد .

بررسي رابطه جنسي از نوع مقعد و آسيبهاي جسماني آن از منظر پزشكي :

هيچ پزشكي رابطه ي جنسي از راه مقعد را توصيه نميكند و مسلما هيچ نظريه مبني بر سالم بودن و بي ضرر بودن اين رابطه جنسي ارائه نگرديده ، بر عكس اين رابطه هميشه از نظر پزشكي نقض گرديده .

در نواحي مقعد رشته هاي عصبي زيادي پراكنده شده كه اين رشته هاي عصبي بسيار بسيار آسيب پذير و حساس ميباشند و نسبت به هر چيزي كه وارد دهانه مقعد ( ANAL) شود سريعا واكنش نشان ميدهند من اينجا مكانيزمي از عملكرد داخلي بدن رو براي شما شرح ميدم تا بهتر متوجه بشويد :

دستگاه گوارشي داراي دو نوع اسفنكتر sphincter كه يكي از آنها داخلي و غير اراديست و دريچه ورودي غذا به معده و خروج آن ميباشد و يكي ديگر از اين اسفنكتر ها خارجيست كه اين يكي اراديست وقتي كه غذا بلعيده مي شود , از طريق مري پايين آمده و به سمت معده مي رود . در محل ورود و خروج معده , عضلات حلقوي وجود دارند كه به آنها اصطلاحا “اسفنكتر”( sphincter ) گفته مي شود و به عنوان دريچه عمل مي كنند.

زماني كه شما احساس ميكنيد كه نياز به عمل خروج مدفوع از دريچه مقعد را داريد اين زمانيست كه اسفنكتر داخلي ۲ باز شده كه خب همانطور كه گفته شد غير اراديست اما عمل باز كردن دريچه مقعد ( اسفنكتر خارجي) و در كل دفع مدفوع اراديست و دست شما ميباشد يعني از زماني كه احساس كرديد نياز به WC داريد و خودتون رو نگه ميداريد تا به محل مناسب برسيد و سپس به اراده خودتون باعث خارج شدن مدفوع مي شود اين نگه داشتن و اين عمل خارج كردن مدفوع توسط اسفنكتر خارجي كه اراديست انجام ميشه .

حالا همه اين مسائل را مطرح كردم كه به اينجا برسيم كه رابطه جنسي از راه مقعد يا كلا وارد شدن هر شئي در درون مقعد باعث آسيب ديدگي اسفنكتر خارجي شده و باعث ميشه كه دريچه خروجي مقعد يا همون آنال به درستي كار خودش رو انجام نده يعني از قدرت ارادي خارج ميشه پس به مرور زمان امكان ارادي خروج مدفوع يا نگه داشتن خود را از دست ميدهيد در اين صورت نا خواسته و غير ارادي مدفوع از درچه مقعد خارج ميشود در اينصورت هميشه لكه هايي از مدفوع در لباس زير مشاهده مي گردد. كه خب مسلما اين براي هيچ آدمي خوشايند نيست.

هشدار جدي : سهل تر بودن انتقال ويروسهايي نظير HIV ( ايدز ) و ساير بيمارهاي مقاربتي از طريق رابطه جنسي از راه مقعد

از جهتي ديگر ساير بيمارهاي عفوني ، ويروسي همانند هپاتيت ايدز سفليس و ساير بيماري هاي مقاربتي از طريق مقعد راحتر منتقل مي شوند خيلي از افراد تصور ميكنند كه در رابطه مقعدي هيچ خطري آنها را تهديد نمي كند كه بايد عرض كنم اتفاقا چون درون مقعد حاوي باكتريهاي زيادي ميباشد انتقال ويروسهاي نظير ايدز و … راحتر انجام ميگيرد اين باكتريهاي با شستشو از بين نميروند . از آن گذشته دريچه مقعد يك درچه خروجيست پس وارد شدن هر چيزي از اين دريچه علاوه بر آسيب به درچه و موارد ذكر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بيشتر درچه مقعد و پيدايش عوارض ذكر شده ميشود.به طور كلي انجام اين رابطه حتي براي يك مرتبه هم به هيچ وجه به زوجين توصيه نمي شود.

تماس دهاني با مقعد و نواحي اطراف آن ميتواند باعث انتقال باكتريهاي مضر به دهان شده و سبب بيماري و عفونت شود ( اين باكتريها با شستشو از بين نميروند )

حكم قضائي ، برگه سلامت پزشكي جهت مشخص شدن تجربه جنسي مفعول از طريق نزديكي از مقعد و پزشكي قانوني :

سوالي كه مطرح مي شود اينست كه آيا اگر فردي قبل از ازدواج رابطه جنسي مقعدي داشته باشد مشخص مي شود يا خير ؟ پاسخ مثبت است و پزشكي قانوني با بررسي نشانه ها و علائم مخصوص ميتواند پي به اين مسئله ببرد كه ايا فرد رابطه جنسي از راه مقعد داشته است يا خير.
منبع: وب سايت دكتر ليلا عليزاده

خطرهاي رابطه جنسي مقعدي رابطه از پشت - كون

خطرهاي رابطه جنسي مقعدي رابطه از پشت – كون

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.