عوارض خواندن داستان هاي مستهجن

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

عوارض خواندن داستان هاي مستهجن

۹۳ بازديد

عوارض خواندن داستان هاي سكسي و حكم شرعي آن

داستان سكس , داستان سكسي با محارم

امروز براي شما عوارض خواندن داستان هاي سكسي و حكم شرعي آن را قرار داده ام. همانطور كه ميداني ديدن فيلم و عكس و داستان سكس داراي عوارض هاي خطرناكي مي باشد كه اميدواريم با بالا بردن اگاهي خود از ديدن و خواندن اين داستان ها جدا خودداري كنيد.

حكم شرعي خواندن داستان هاي سكس :

خواندن اين داستانها به نظر تمامي مراجع عظام حرام مي باشد.

عوارض :

نميدونم تا بحال توي اينترنت به داستان هاي سك… برخورد كرده ايد يا نه !؟ سوال مهم و اساسي اين هست كه چه كساني و به چه منظوري اين داستان ها را مي نويسند !؟

عمده مسائل و نقاط حساس و قابل تامل در اين نوع داستان ها ؛ سكس و خيانت به همكار و خويشان و همسايه و يا حتي مادر-خواهر-عمه-خاله را شامل مي شوند. خوب با توجه به اين موضوعات ؛ اهداف نويسنده و يا بهتره بگم نويسندگان اين گونه داستان ها چيست؟

مطئنا” هدف سرگرم كردن و لذت بخشي و يا ايجاد حس روشنفكري و بالندگي و بلوغ در ما نيست !

تا بحال فكر كرده ايد كه هدف از اينگونه داستان هاي كوتاه و آني و خيانت ؛ آنهم (اكثر اوقات) با محارم چيست ؟ سكس با محارم و خيانت و به دوستان و همسايگان و آشنايان و يا حتي همجنس بازي (زن با زن و مرد با مرد) چرا بايستي به صورت داستان در سرتاسر اينترنت به صورت گسترده گسترش يابد و من و شما و ديگري (كه ممكنه مادر و پدر و خواهر و برادر من و شما باشند ) آن را مطالعه كنند !؟

در عمده اين داستانهاي سك… يك زندگي بي قيد و شرط ؛ يك زندگي لذت بخش بدون مسئوليت ؛ سكس و لذت جنسي با هر كس و در هر شرايطي بدون هيچ شرم و حيايي ؛ و تن دادن به مسائل جنسي بدون هيچ مرز و قاعده و قانوني القا شده و حتي نويسندگان اين گونه داستانها در صدداند تا حريم پاك خانواده را هم به اين سمت و سو كشانده و فرياد بزنند كه شهوت و لذت بالاتر از هرچيزي است !

تا به حال فكر كرده ايد داستان هاي سكسي چگونه تاثيرات منفي بر ذهن خواننده مي گذارد؟ در اكثر اين داستانها رابطه جنسي شخصيت هاي داستان با اعضاي خانواده، دوستان، اقوام همسر، دوستان خريدار يا فروشنده مغازه و … است. مطمئنا در اطراف خواننده همه اين افراد زندگي مي كنند و خواننده داستان ها بد گماني اش نسبت اين افراد شروع مي شود و حتي در بعضي موارد به خودش اين اجازه را مي دهد كه به جاي يكي از شخصيت هاي داستان باشد و اين اول بدبختي اش است.

انسان بدبين پرخاشگر مي شود انسان بدبين بي اعتماد مي شود و انسان بدبين آرام آرام بدون اينكه خودش بفهمد همه چيزش را از دست مي دهد در اكثر داستانهاي با اين گونه موضوعات دختران جوان را شهوت پرست و بسيار مشتاق و زنان را گرم و سرشار از حس و ميل جنسي و فاقد هرگونه مسئوليت قانوني و شرعي و وجداني و مردان را سـرد و بي رمق نشان داده و در بسياري از مواقع اين زنان و دختران هستند كه پيشنهاد داده و مردان هم از خدا خواسته قبول مي كنند و يا اينكه در نبود جنس مخالف به خود ارضايي روي آورده و طوري وانمود مي شود كه حتما و بدون فوت وقت و درنگ بايستي اين حس و شهوت ارضا شود.

نويسندگان اين مجموعه از داستانهاي آلوده و با هدف ؛ تمام افراد جامعه را در تيرس خود قرار مي دهند؟

مطمئنا” نويسندگان اين سري از داستانها و گسترانندگان آنها در جامعه و در نهايت افكارعمومي منتظر ماحصل و نتيجه آن هستند ؛ كه بايستي ويران كننده و گسترده تر در جامعه ظهور كند. خانواده كوچكترين و بنيادي ترين نهاد يك جامعه است. هر رويداي كه در خانواده روي دهد ؛ اگـر بررسي و علت يابي و برطرف نشود مانند يك بيماري مسري و واگيردار به تك تك خانواده ها سرايت و در نهايت بدنه جامعه را دربــر گرفته و جامعه را به سمت و سوي “نطفه هرزه” كه همان رويداد اوليه در خانواده هست ؛ مي كشاند.

حال نظر شما دوست عزيز را جويا مي شوم كه آيا ؛ داستان هاي سكسي سرگـرمي كوتاهي است براي ما يا نابودي ريشه هاست !؟ حرف من با تو دوست عزيزي هست كه شايد در حال جستجوي اين دوكلمه (داستان سكسي)بوده اي: دوست عزيزم قبل از اينكه همه چيزت را از دست بدهي كمي فكر كنيد.

عوارض خواندن داستان هاي سكسي و حكم شرعي آن

داستان سكسي , عوارض خواندن داستان هاي سكسي و حكم شرعي آن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.