پاداش داعش براي ازدواج با دخترهاي كم سن

۴ بازديد

پاداش داعش براي ازدواج با دختران نابالغ و بچه دارشدن

پاداش داعش براي ازدواج با دختران نابالغ و بچه دارشدن

اخبار داعش :جنايات گروه تروريستي داعش در حق دختران همچنان ادامه دارد و اين بار اسنادي از پاداش داعش براي ازدواج با دختران نابالغ و بچه دار شدن منتشر شده است. داعش تاكنون جنايات زيادي عليه زنان و دختران انجام داده است.

به گزارش ميهن گرام :ك منبع نظامي عراقي گفت كه در عقد نامه هاي پيدا شده در شهرستان خلديه كه سال ۲۰۱۵ تنظيم شده است، اطلاعاتي درباره همسران داعشي ها و نوزادان متولد شده حاصل از آنها وجود دارد.

خبرگزاري روسي اسپوتنيك روز پنجشنبه در اين باره نوشت: با توجه به اين اسناد، معلوم مي شود كه داعشي ها براي دريافت پول با دختران نابالغ ازدواج كرده و فرزنددار مي شدند، زيرا براي هر ازدواج از اين نوع ۴۵ هزار دينار عراقي (۳۷ دلار) و براي تولد هر نوزاد ۱۵ هزار دينار (۱۲ دلار) پاداش از اداره هاي مالي داعش مي گرفتند.

يك منبع در ارتش عراق به اسپوتنيك گفته است: پيش از بروز مشكلات اقتصادي براي داعش، اعضاي اين گروه تروريستي براي ازدواج با دختران نابالغ و در نتيجه گرفتن پول زيادتر حتي با هم مسابقه مي دادند، اما پس از شكست هاي نظامي داعش پرداخت چنين پاداش هايي قطع شد.

يكي از ساكنان شهر موصل عراق نيز به اسپوتنيك گفته كه بيش از شش ماه است، داعش هيچ كدام از وجوه وعده داده شده را نمي دهد و همچنين پرداخت پاداش به تروريست ها را قطع كرده است.
منبع:ايرنا

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.