كمك در انتخاب كوله پشتي مناسب

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

كمك در انتخاب كوله پشتي مناسب

۴ بازديد

مواردي كه به انتخاب كوله پشتي مناسب كمك مي كنند

مواردي كه به انتخاب كوله پشتي مناسب كمك مي كنند

پزشكي:در سايت ميهن گرام مطالبي قرار داده شده است كه اميدواريم براي سلامتي شما عزيزان مفيد باشد فصل مدارس نزديك است و ما سعي كرديم مطلبي قرار دهيم تا به اتنخاب كيف مدرسه كمك كند.

محمد رضا فاخري متخصص ارتوپد در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با نزديك شدن سال تحصيلي جديد خريد وسايل و لوازم مدرسه توجه به ويژيگي هاي مناسب اين لوازم از جمله كيف مدرسه براي سلامت ستون فقرات و كمر دانش آموزان و دانشجويان ضروري است.

فاخري ضمن تاكيد به اين موضوع كه كوله پشتي بسيار بهتر از كيف دستي است،افزود:كيف دستي به يك طرف از ستون فقرات آسيب وارد مي كند در حالي كه كوله پشتي البته در صورتي كه از دو بند آن استفاده شود،فشار را بين دو طرف تقسيم مي كند و مانع آسيب به كمر و ستون فقرات مي شود.

وي ضمن اشاره به اين كه بند كوله بايد كوتاه و پهن باشد ادامه داد:بهتر است كوله در پشت دانش آموزان قرار بگيرد و بند آن به اندازه اي نباشد كه وزن كيف روي كمر گذاشته شود،چرا كه قرار گرفتن كوله روي كمر باعث بروز قوس و كمر درد مي شود.

فاخري تاكيد كرد:دانش آموزان و دانشجويان بايد مطابق جثه ي خود كيفشان را سنگين كنند و براي جلوگيري از كمر درد نبايد وزن كيف بيشتر از ۴كيلو باشد.

اين متخصص ارتوپد ياد آورشد:بهتر است براي دانش آموزان كيف هاي چرخ دار خريداري شود چرا كه اين كيف ها هيچگونه آسيبي به كمر و ستون فقرات وارد نمي كنند.

وي در پايان بيان كرد:با رعايت نكات لازم در خريد و استفاده از كيف و پرهيز از زياد سنگين كردن كيف مي توان از بروز مشكلات ستون فقرات از جمله كمر درد و قوز در دانش آموزان و دانشجويان جلوگيري كرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

كيف مناسب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.