تصاوير و عكس هاي دكتر محمود احمدي نژاد

۱۲ بازديد

بيوگرافي عكس هاي جديد و خانوادگي محمود احمدي نژاد

hplnd kchn , عكس همسر و بيوگرافي محمود احمدي نژاد

اخبار انتخابات رياست جمهوري ۱۳۹۶ :امروز براي شما بيوگرافي عكس هاي جديد و خانوادگي محمود احمدي نژاد را قرار داده ايم. اميدوارم از ديدن عكس هاي محمود احمدي نژاد لذت ببرين.

بيوگرافي عكس هاي جديد و خانوادگي محمود احمدي نژاد

بيوگرافي محمود احمدي نژاد :

دكتر محمود احمدي نژاد در سال ۱۳۳۵ در آرادان گرمسار در خانواده اي مذهبي به دنيا آمد، وي چهارمين فرزند خانواده مي باشد و در يك سالگي به همراه خانواده در محله نارمك تهران ساكن شد. پدر او به شغل آهنگري مشغول بود و از اين راه خانواده را مديريت مي كرد. وي دوران تحصيلات ابتدايي و متوسطه خود را در همين محله پشت سر گذاشت و با كسب رتبه ۱۳۲ در كنكور سراسري سال ۵۴ در رشته مهندسي عمران دانشگاه علم و صنعت ايران تحصيلات عالي خود را آغاز كرد. در سال ۱۳۶۵ در مقطع كارشناسي ارشد همين دانشگاه پذيرفته شد و در سال ۱۳۶۸ به عضويت هيات علمي آن در آمد وي در سال ۱۳۷۶ موفق به كسب درجه دكترا در رشته مهندسي و برنامه ريزي حمل و نقل گرديد.

محمود احمدي نژاد

احمدي نژاد طي سالهاي تدريس در اين دانشگاه كه در دوران رياست جمهوري نيز ادامه داشت راهنمايي دهها پايان نامه كارشناسي ارشد و دكترا در زمينه هاي مختلف مهندسي عمران، راه و حمل ونقل و مديريت ساخت را بر عهده داشته است.

بيوگرافي محمود احمدي نژاد

در سال ۱۳۵۹ ازدواج كرده و بعد از مدت كوتاهي به همراه خانواده عازم آذربايجان غربي شد و در دوران تعطيلي دانشگاهها به علت انقلاب فرهنگي به عنوان معاون فرماندار و فرماندار در شهرستانهاي ماكو و خوي به خدمت پرداخت و در اواخر اين دهه به عنوان مسوول پشتيباني جنگ در استانداري كردستان و بعد به عنوان مشاور استاندار به خدمت مشغول بود، همچنين به مدت دو سال در جبهه هاي غرب در كسوتهاي مختلف رزمندگي –مهندسي رزمي تا عمليات در عمق خاك دشمن -در دفاع مقدس ملت ايران مشاركت داشت.
منبع:پايگاه اطلاع رساني دكتر محمود احمدي نژاد

همسر محمود احمدي نژاد

احمدي نژاد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.