خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي

۹ بازديد

عواقب خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي

عواقب خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي

زناشويي :امروز براي شما عواقب خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي را قرار داده ايم. حتما شما زوج ها هنگام بر قراري رابطه جنسي با مايع مني مواجه شده ايد كه در اين مطلب با ضررهاي خوردن آن آشنا خواهيد شد.

خوردن مايع مني از نظر علمي :

اما از نظر علمي بايد گفت مايع مني مايعي است كه سرشار از فروكتوز مي باشد( فروكتوز قندي است كه در ميوه ها موجود مي باشد) و برخي ويتامينها و مواد غذايي در آن وجود دارد و وظيفه اين مايع تامين منبع انرژي لازم براي اسپرم مي باشد.همچنين ميليونها اسپرم درون اين مايع شناورند.

يكي از منابع ويروسهايي مثل هپاتيت ب و ث و همچنين ويروس ايدز نيز در صورت ابتلا فرد به اين بيماريها مي باشد. در صورتي كه فرد بيماري آميزشي داشته باشد نيز باكتري ها و ميكروب بيماري درون اين مايع به وفور يافت مي شوند و به دليل غني بودن آن از مواد مغذي به راحتي در آن رشد و نمو مي نمايند. اگر فرد سالم بوده و هيچگونه بيماري نداشته باشد خوردن مايع مني تاثيري ندارد ولي اگر فرد مبتلا به يكي از اين بيماريها باشد خوردن مايع مني مي تواند منجر به انتقال بيماري گردد.

در مجموع به علت اينكه بسياري از بيماريها مخفي بوده و در آزمايشات فقط مشخص مي گردد و فرد ناقل خاموش بيماري مي باشد خوردن مايع مني توصيه نمي گردد و كاري است اشتباه. متاسفانه در برخي از فيلمهاي پورنو تصاوير خوردن مايع مني توسط زنان فاحشه به تصوير كشيده مي شود و همين عاملي شده تا افراد با تقليد از اين فيلمها اقدام به چنين كاري كنند كه اشتباه بوده و مي تواند ناقل بيماريها باشد. لذا چه از نظر شرعي و چه از نظر پزشكي خوردن مايع مني امري اشتباه مي باشد.

خوردن مايع مني از نظر شرعي :

خوردن مايع مني از نظر شرعي حرام مي باشد چرا كه در شرع اسلام مني از نجاسات است و خوردن نجاست حرام است.
منبع: دكتر شيخر

عواقب خوردن مايع مني از نظر پزشكي و شرعي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.