وظيفه مهم ناجا در انتخابات رياست جمهوري 96

۹ بازديد

وظيفه مهم ناجا در انتخابات رياست جمهوري 96

به گزارش ايسنا، سردار محمد شرفي در همايش كلانتري و پاسگاه‌ها كه در استان كردستان برگزار شد، با اشاره به شعار هفته ناجا گفت: شعار همه با هم براي امنيت و آرامش از ميان صدها شعار انتخاب شد و اين انتخاب بهترين گواه بر اهميت امنيت در قالب همراهي و مشاركت مردم است.

انتخابات رياست جمهوري

رئيس پليس پيشگيري ناجا امنيت را مقوله‌اي چند وجهي و وسيله‌اي براي رشد و تعالي جامعه دانست و با اشاره به اينكه بستر هر اقدام و فعاليتي امنيت است، گفت: هيچ حياتي بدون امنيت شيرين نيست و هيچ كاستي و كمبودي با وجود امنيت تلخ نيست.

به گفته شرفي، امروزه استفاده از روش‌هاي پيشگيري اجتماعي و امنيت مردمي يكي از مترقي ترين رويه‌هاي تأمين امنيت است كه پليس جمهوري اسلامي ايران به خوبي به آن پي برده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اينكه پليس اعتقاد دارد كه ميزان و سطح امنيت عمومي در جامعه به بلوغ و مسئوليت مردم بستگي دارد، گفت: مردم مي توانند با كمك ساختارهاي امنيتي و انتظامي در توليد و تأمين امنيت ايفاي نقش كنند. پليس جامعه محور با اقدامات اقناعي و مردمي مي تواند با تكيه بر مشاركت شهروندان و توانايي هاي خود امنيت را به ارمغان آورد.

وي تأمين امنيت مراسم ماه محرم را الگوي مشاركتي موفق، مثال زدني و تلفيقي از قدرت مردمي و ساختارهاي انتظامي و امنيتي برشمرد و گفت: در دهه اول محرم امسال به صورت روزانه در 65 هزار نقطه از كشورمان مراسم عزاداري برگزار شد كه با به كارگيري بيش از 80 هزار پليس و همچنين مشاركت هاي مردمي در قالب هميار محرم ، نيروهاي بسيج ، پليس افتخاري ، نگهبان محله و ... امنيت اين مراسم به بهترين وجه برقرار شد.

رييس پليس پيشگيري ناجا در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي با تمام توان و بهره گيري از ظرفيت هاي مختلف درصدد آسيب رساندن به اسلام و انقلاب هستند ، اظهاركرد: كوچكترين خطا و سهل انگاري مسئولان كشور مي تواند دستاويزي براي موج سواري دشمنان نظام باشد.

بر اساس اعلام پورتال پليس، شرفي پليس جمهوري اسلامي را سرباز ولايت خواند و گفت : به فرموده مقام معظم رهبري دشمن از حضور خود در منطقه به دنبال دو هدف يعني نفوذ و از بين بردن نظام اسلامي است.

مهمترين وظيفه پليس در انتخابات

رئيس پليس پيشگيري ناجا  با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: در آستانه انتخابات بايد از غفلت امنيتي پرهيز كرد چرا كه فاصله بين امنيت و ناامني بسيار ناچيز و شكننده است و تلاش در جهت تقويت اشتراكات و انسجام اجتماعي از مهم ترين وظايف پليس در ايام انتخابات است.

وي در بخش ديگيري از سخنان خود به اهميت كلانتري ها و پاسگاه ها در جلب رضايت مردم اشاره كرد و گفت: در ديدار اخير فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبري، فرمان ايشان مبني بر اينكه به كلانتري ها توجه ويژه شود، موجب تشكيل شوراي تحول در راستاي برنامه ريزي و افزايش كيفيت كلانتري ها شد.

انتخابات 96

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.