صحبت هيلاري كلينتون درمورد ايران و داعش

۱۰ بازديد

حرف عجيب هيلاري كلينتون درباره ايران و داعش

حرف عجيب هيلاري كلينتون درباره ايران و داعش

اخبار داعش :همانطور كه ميدانيد حرف در مورد داعش و ايران يكي از بحث هاي اصلي در مناظره انتخاباتي در آمريكا مي باشد. اكنون خبرهايي از حرف عجيب هيلاري كلينتون درباره ايران و داعش منتشر شده است.

به گزارش ميهن گرام :پايگاه آمريكايي “بريت بارت” (Breit Bart) با انتشار گزارشي به اسناد جديد ارائه شده از سوي پايگاه ويكي ليكس در رابطه با ايميل هاي هيلاري كلينتون پرداخته است.

بر اساس اين اسناد، كلينتون قصد داشته است در سخنراني خود در موسسه بروكينگز، ضرورت مقابله آمريكا با ايران و داعش را در كنار هم قرار داده و از رابطه تنگاتنگ آن دو بگويد.

كلينتون پس از مشورت با مسئول كمپين انتخاباتي خود از اين اقدام منصرف شده است.

در عنوان اين گزارش آمده است: «مسئول كمپين انتخاباتي كلينتون، از بيان اين مطلب در سخنراني كلينتون كه مبارزه با ايران و شكست داعش دو مسئله متمايز نيست، جلوگيري كرد.»

بريت بارت نوشت: «ايميلي كه روز دوشنبه توسط ويكي ليكس منتشر شده حاكي از آن است كه جان پودستا، مسئول كمپين انتخاباتي كلينتون از او خواسته است كه يك جمله از متن سخنراني خود در انديشكده بروكينگز در سال ۲۰۱۵ را حذف كند؛ جمله اي كه به مبارزه با داعش و ايران اشاره داشت و از رابطه تنگاتنگ آن دو با هم سخن به ميان آورده است.

در متن سخنراني كلينتون قيد شده بود: “مبارزه با ايران و شكست داعش دو ماموريت جداگانه نيستند، اين دو مسئله ارتباط تنگاتنگي با يكديگر دارند.”»

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.