توضيحات كامال و جامع درباره شب زفاف

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

توضيحات كامال و جامع درباره شب زفاف

۱۱ بازديد

آموزش كامل و مرحله اي شب زفاف شب اول عروسي

آموزش كامل و مرحله اي شب زفاف شب اول عروسي

زناشويي :امروز براي شما آموزش كامل و مرحله اي شب زفاف شب اول عروسي را قرار داده ايم. شايد خيلي از شما براي شب زفاف يا همان شب اول عروسي خود استرس داشته باشيد كه خواندن اين مطلب مي تواند به شما كمك كند.

آموزش كامل و مرحله اي شب زفاف شب اول عروسي :ما در اين مقاله شب زفاف را زماني ميگوئيم ، كه دختران براي اولين بار تجربه جنسي از راه واژن را مي آزمايند. همانطور كه مي دانيم تمامي زخمها ، دردناك هستند بخصوص اگر سطحي باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با ديوار زبري (مثل كنيتكس) برخورد كند ، درد به حد زيادي غير قابل تحمل است .

اين حالت دقيقا براي دختران مصداق دارد. آنها  گاهي بسته به نوع پرده بكارت ، درد  زيادي را در ضمن پاره شدن آن تجربه مي كنند. و غير از آن ، درد بسيار زيادي هنگام داخل شدن آلت تناسلي در داخل واژن خواهند داشت . اول براي روشن شدن قضيه علت درد را مرور مي كنيم.دو نوع درد در هنگام اولين تجربه جنسي قابل درك است :

۱- درد به علت پارگي پرده بكارت .
اين درد همانطور كه در بالا ذكر شد به علت ايجاد يك زخم سطحي در داخل واژن است . كه اينگونه زخمها معمولا دردناك تر از ساير زخمها مي باشند . براي كنترل يا كاهش درد ، بهترين كار ايجاد معاشقه طولاني است .اين كار سبب ميشود تا دختر به مرحله ارگاسم يا نزديك آن برسد . رسيدن به ارگاسم ، آستانه درد را بالا مي برد و باعث ميشود كه درد يا خيلي كم شود يا قابل تحمل گردد . به عنوان مثال در زمان ارگاسم اگر شخص گاز گرفته شود درد را احساس نمي كند يا درد بسيار جزئي خواهد بود .

۲- درد به علت دخول
اين درد دقيقا درد به علت كشش ديواره واژن مي باشد . شما وقتي بادكنكي را براي اولين بار باد مي كنيد ، زور بيشتري بكار مي بريد تا بتوانيد ديواره هاي بادكنك را از هم باز كنيد . اين حالت دقيقا در واژن هم ايجاد مي شود . واژن براي اولين بار ميخواهد باز شود . پس درد زيادي را حس مي كند . براي كنترل اين درد دقيقا مثل بالا بايد معاشقه طولاني داشت . تا هم واژن ليز شود و هم آستانه درد افزايش يابد . براي اين منظور مي شود از ژل لوبريكانت استفاده نمود.

در كل براي آميزش بهتر و كم درد در اولين تجربه بايد نكات زير را توجه نمود :

۱- معاشقه طولاني تا رسيدن به مرحله ارگاسم

۲- استفاده از ژل لوبريكانت

۳- بهتر است دختر لبه تخت دراز بكشد . جوري كه پاهاي وي كاملا روي زمين قرار بگيرد . در اين صورت كمترين درد و فشار به دختر وارد ميشود.

۴- دختر را بايد قبل از نزديكي از نظر روحي آماده كرد.

۵- درصورت داشتن درد شديد از ادامه نزديكي خودداري كنيد.
پارگي پرده بكارت معمولا داراي خونريزي كم است . البته اين قضيه به جثه زن و سن دختر دارد. در بعضي از موارد پرده دختر با نزديكي پاره نمي شود . در اين حالت حتما بايد با جراح زنان مشورت نمود تا وي به روش جراحي پرده را باز نمايد. تا ۳ روز پس از نزديكي خونريزي بسيار جزئي ، طبيعي است و نبايد نگران بود.

آن سوي زفاف

پاره شدن پرده بكارت ، در حقيقت نمود خارجي جرياني بسيار پيچيده است كه بايد آن را آغاز “زنانگي” و پايان “دوشيزگي” شمرد. تازه عروس بنا به طبيعت ، از نخستين اكراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسماني نيست كه اگر همراه با آرامش و خودداري و صبوري مرد باشد خيلي جزئي است. غالبا خود دختر هم نمي داند علت اين هراس و اكراه در كجاست ؟ در واقع تازه عروس در اين مرحله دچار نوعي ” شرم ” نيز هست . همه اين علت ها را بايد در جاي ديگري جستجو كرد.

در حقيقت چون زن در اين مرحله كه وارد حيات زناشويي مي گردد، دگرگوني مهمي در برابر خود مي بيند و به زندگي آينده و مسووليت ها و خطرهاي آن مي انديشد و از آن واهمه دارد. همه اين واهمه ها ، چه زن از آن آگاه باشد و چه نباشد ، قابل ملاحظه و شايسته توجه است.

اين وظيفه شوهر است كه وجود اين هراس فطري زن را دريابد و همواره آن را به ياد داشته باشد. بهترين فرصت براي جلب اطمينان زن همين دوره كوتاه است. معروف است كه زفاف را نبايد با جبر آغاز كرد ، ما مي گوييم در كار پاره شدن پرده دوشيزگي نه تنها جبر نبايد در كار باشد بلكه اين عمل بايد دنباله و نتيجه نوازشي صبورانه و معاشقه اي جانانه باشد و شوهر بايد عروس را به تدريج متمايل و راغب به عمل نمايد نه آن كه با شتابكاري و به كار بردن زور ، تنها حس شهوت خويش را فرو نشاند.در اين صورت تنها جسم زن را تصرف كرده و از تصرف روح او ناتوان مانده است. بنابراين شوهر در شب زفاف بايد تمام تمهيدات لازم را به كار گيرد و در نهايت ملايمت و ظرافت عمل كند و بداند كه كوچكترين اشتباه ، چندان زن را خسته و دل آزرده مي كند كه به آساني التيام پذير نخواهد بود و گاه تا پايان زندگي زناشويي آثار آن بر جاي مي ماند.

از نظر روانشناسي اين دردهاي روحي منجر به پيدايش هزاران نوع اختلالات فكري ، غم و اندوه مزمن مي گردد كه درمان آن بسيار مشكل خواهد بود زيرا اغلب منشا و علت اصلي آن ناشناخته مي ماند.

در واقع علت سرد مزاجي بسياري از زناني كه لذت جنسي نمي برند آن است كه در شب زفاف ناگواري ديده و رنج و تب روحي كشيده اند و اين تالمات در ضمير پنهان آنها مانده و اختلالات جسمي و رواني بعدي را با خود آورده است.

بسياري از امراض ديگر چون پريشان خيالي و بيماريهاي عصبي غالبا در اثر همين رويدادهاي به ظاهر كوچك شب زفاف ايجاد مي شود و گاهي اين عوارض روحي به قدري پيچيده و شديد مي شود كه روان پزشك بايد مدتها وقت صرف كند تا پس از جلب اعتماد و اطمينان بيمار ، شايد موفق به كشف ريشه اصلي اختلال گردد.

اين است كه باز تكرار مي كنيم در نوازش و مهرباني و رعايت حال تازه عروس به ويژه در شب رفاف به هيچ وجه نبايد كوتاهي كرد. هيچ دختري فطرتا مرد را مختار نخواهد دانست تا هر چه مي خواهد بكند و اگر حجب و حياي عروس يا هر علت ناشناخته ديگر مانع از آن است كه به ميل تسليم شود بهتر است يك شب يا حتي شبهاي متعدد ، زفاف را به عقب انداخت تا عروس به تماس جسماني خو بگيرد و با آرامش خاطر مشتاق و راغب به ارتباط جنسي شود. عمر انسان آن قدر كوتاه نيست كه چنين شتابكاري لازم باشد و به خصوص در اين دوره ، صبر و متانت و حوصله به پيروزي و كامروايي خواهد انجاميد.

در اينجا بايد يادآور شويم اگر داماد به دليل ضعف نفس و سستي در رفتار ، بخواهد به هر نحو عمل را انجام دهد به نتيجه نمي رسد و لازم است اصرار در اين باره خيلي ملايم و صبورانه باشد. اصولا زن وقتي هم حاضر و راغب به تسليم است طبيعتا مي خواهد بر او ظفر يابند ولي بين فتح عاشقانه و استيلاي وحشيانه تفاوت بسيار است و مرد بايد با فراست دريابد كه هنگام دخول فرا رسيده است. به طور كلي در هفته هاي اول ازدواج براي نزديكي نبايد پافشاري كرد جز آن كه عروس خود ابراز تمايل كند. شوهر اگر عيبي در بدن زن مشاهده كرد ، هرگز نبايد آن را آشكار كند يا اظهار تعجب كند مبادا زن اندوهگين شود و آن را مايه حقارت پندارد.

حساسيت شب زفاف

زفاف كه همان ازاله ي بكارت در دختر است براي هر دو از خاصيت خاصي برخوردار است . انجام ناقص و يا وحشيانه ي آن در دختر مي تواند آثار سوء جبران ناپذيري را ايجاد كند . داماد بايد حالت خاص عروسش را درك كند و بدون آمادگي همسرش با او آميزش نكند . مرد جوان بايد غريزه ي جنسي خويش را كنترل كند و اگر در همسر خويش آمادگي نمي بيند صبر كند تا زمان مناسب فرا رسد و با مساعد شدن شرايط با ملاطفت و آرامي زفاف را انجام دهد . برخي از جوانهاي بي تجربه شرايط حساس همسر خويش را در نظر نمي گيرند و در همان شب اول بنياد زندگي خويش را خراب مي كنند .

اين شب براي اغلب زوجها شب پر التهابي است و اولين شب ارتباط جنسي جدي ميان آنهاست.

– زنها در اين شب به شدت نگران و مضطرب هستند. خاطره اين شب تا پايان زندگي در ذهن زنان باقي مي ماند.حتي اگر بعدها ازدواجهاي مكرري كنند.

– پاره شدن پرده بكارت اغلب با آمدن مقداري خون همراه است و اين براي طرفين مهم و استرس آور بوده و در زنها همراه با درد و سوزش و ضعف جسماني است.

– مردها سعي كنند قبل از شب عروسي با خانواده خود جهت كنار گذاشتن آداب و رسوم غلط به طور جدي صحبت كنند.

– به همسر خود براي كسب اعتماد به نفس قبل از شب زفاف روحيه بدهيد.

– هيچ لزومي ندارد كه مردها همان شب اول پرده زن را پاره كنند. بهتر است به شب ديگري موكول گردد.

– سعي كنيد اين شب را با معاشقه و بوسه و لمس بگذرانيد و دخول را به شبهاي ديگر موكول كنيد.

– اين شب را در آغوش هم و برهنه تا صبح سپري كنيد.

شب عروسي – خودتان را آماده كنيد

شـب عروسـي بـه نظر بسياري از افراد موضوعي است كه صحبت كردن در مورد آن ممنوع مي باشد؛ به ويژه براي ما آسيايي ها، اما به هـر حـال مسئـله اي اسـت كه بسياري از زوج هـاي تـازه ازدواج كرده ، دير يا زود با آن بـرخـورد كـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـاي اينـكه ايـن مـوضوع را پنهان نگه داريم، بهتر است مطلب را باز كرده و در مـورد آن بـحث كنيم.

مـانند تعداد بسيار زيادي از عروس و دامادهاي ديگر ممكن است شما هم در اين فـكر بـاشيـد كه چـگونه بايد به شب عروسي خود نزديك شويد ؛ در اين شرايـط هـزاران پرسش بي پاسخ به ذهن شما خطور مي كند : آيا همه ي زوج ها شب عروسي با هم ارتباط جنسي برقرار مي كنند؟ كسانيكه براي نخستين بار است كه يك چنين تجربه اي را كسب مي كنند، چگونه مي توانند با هيجان وارده روبرو شده و آنرا به درستي كنترل نمايند؟ و هزاران پرسش ديگر. همچنين ممكن است برخي از افراد تصور كنند كه آيا بايد حتماً رابطه جنسي همان شب انجام پذيرد؟ آيا پس از اتمام كار طرفين احساس شرمندگي و دست پاچگي خواهند كرد؟ اينها سوال هاي رايجي هستند كه در ذهن بسياري از افراد ايجاد مي شود و اگر شما هم در ذهنتان يك چنين سوالاتي را داريد، مطمئن باشيد كه تنها نيستيد.

شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسي را فراهم مي آوريد ؟

تا حدود زيادي بستگي به اين امر دارد كه آيا پيش از ازدواج از نظر جنسي فعال بوده ايد يا خير (ازدواجهاي پيشين). به هر حال با توجه به خستگي ها و استرس هايي كه شب عروسي بر روي هر دو طرف وارد مي شود، اين امكان وجود دارد كه زن و شوهر در بهترين شرايط جسماني نباشند و نتوانند بهترين رابطه جنسي خود را تجربه كنند؛ شما زمانيكه براي شب عروسي خود برنامه ريزي مي كنيد بايد حتماً اين امر در ذهن داشته باشيد.از سوي ديگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هيچ گونه رابطه جنسي نداشته باشيد و يكي يا هر دو طرف باكره باشيد، احتمال دارد احساس استرس ، اضطراب ، و ترس به شما دست دهد. البته همه اين احساسات كاملاً قابل درك هستند، اما هيچ دليلي براي بروز يك چنين احساساتي وجود ندارد. نكاتي كه در اين مقاله به آنها اشاره مي كنيم را دنبال كنيد و مطمئن باشيد كه با قدري تفاهم و درك متقابل شب فراموش نشدني عروسي خواهيد داشت، حتي اگر به رابطه جنسي هم ختم نشود.

انتظارات غير واقعي نداشته باشيد

زمانيكه زندگي مشترك خود را شروع مي كنيد، بايد همچنان توجه داشته باشيد كه شب عروسي شما نمي تواند رمانتيك ترين لحظه اي باشد كه در تمام طول عمر خود تجربه كرده ايد. حقيقت اينجاست كه شب هاي عروسي رمانتيك، فقط متعلق به پرده هاي سينما هستند. واقعيت اينجاست كه هم عروس و هم داماد به دليل فشار كاري و استرس موجود خسته تر از شب هاي قبل هستند، و اين امر آنها را در بهترين شرايط براي معاشقه قرار نمي دهد.

تجربه شخصي شما هر چه كه باشد، هيچ گاه نبايد استراتژيتان اين باشد كه انتظار زيادي از شب عروسي داشته باشيد. فشار بيخودي روي خودتان وارد نكنيد چرا كه اين امر شما را مضطرب و عصبي مي كند و سبب مي شود كه اجازه ندهد شما آن لذتي را كه لازم است از شب عروسي خود ببريد. هيچ گونه بايد و نبايدي در مورد اتفاقاتي كه ممكن است در آن شب روي دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ريلكس باشيد، با هم حرف بزنيد، صميمي شويد و انتظارات خود را پايين بياوريد.

اگر بتوانيد يكديگر را آرام كنيد و با هم صميمي باشيد، يك تجربه جنسي عالي را يا همان شب يا در شب هاي آتي تجربه خواهيد كرد. از سوي ديگر حتي اگر شب اول رابطه جنسي برقرار شد اما لذتي را كه در نظر داشتيد نبرديد، بقيه عمر وقت داريد كه تكنيك هايتان را عوض كنيد. در حال حاضر فقط بايد روي اين مطلب تمركز كنيد كه از بودن با هم لذت ببريد.

برنامه ريزي كرده و خود را آماده كنيد

بسياري از زوج ها هستند كه مدت هاي طولاني مي نشينند و در مورد جزئي ترين مسائل عروسي با هم صحبت كرده و تك تك امور را برنامه ريزي مي كنند، اما هيچ گونه حرفي در مورد شب عروسي با هم نمي زنند. بايد قدري از توجه خود را كه با وسواس تمام نثار امور نه چندان با ارزش مي كنيد، صرف آماده شدن براي شب عروسي كنيد. هر چقدر بيشتر زمان داشته باشيد ، كمتر ناشيانه عمل مي كنيد و لذت بيشتري مي بريد.

بهترين كار اين است كه زماني را بگذاريد و با هم در مورد اين مطلب صحبت كنيد، انتظاراتتان را با هم در ميان بگذاريد و به هم بگوييد كه از چه چيزي لذت بيشتري خواهيد برد. سعي كنيد همديگر را بيشتر بشناسيد ، به تمايلات يكديگر احترام بگذاريد ، و مرز و محدوده را نيز رعايت كنيد. حتي مي توانيد از همسر خود دعوت كنيد تا با هم اين مقاله را بخوانيد تا راه گفتگوهاي بيشتر در اين زمينه براي شما باز شود. اگر پيش از اينكه در مرحله انجام قرار بگيريد، در مورد آن مسائل با هم صحبت كنيد، هر دو نفر احساس آرامش بيشتري پيدا خواهيد كرد.

سعي كنيد كه پيش از آغاز زندگي مشترك به باشگاه ورزشي برويد، برنامه هاي تناسب اندام را از سر بگيريد، و اندام خود در يك وضعيت مناسب قرار دهيد. اگر زيبا به نظر برسيد ، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبي به شما خواهد داد ، خودتان هم احساس بهتري پيدا خواهيد كرد.

همچنين بايد توجه داشته باشيد كه شب هاي ديگر با هر لباسي كه مي خوابيد شب عروسي نبايد اين كار را بكنيد و نه بايد با شلوار جين بخوابيد نه پيجامه. يك دست لباس خواب مخصوص براي اين شب تهيه كنيد ، به طوري كه به شما بيايد ، و چهره تان از هر زمان ديگر زيباتر كند. البته ما نمي گوييم چيزي بپوشيد كه در آن راحت نباشيد بلكه بايد چيزي را انتخاب كنيد كه در آن راحت بوده و در عين حال به شما بيايد و جذابتان كند.

پيش از اينكه خرج و مخارج عروسي سر به فلك بزند ، بنشينيد و اين مورد را هم در ليست خريد هاي خود بگنجانيد كه از همه چيز مهمتر هستند. از جمله وسايلي كه بايد در چمدان خود بگنجانيد به شرح زير مي باشند:
۱- لباس زير زيبا و جذاب
۲- آهنگ هاي عاشقانه كه به شما آرامش مي دهند
۳- تهيه آب نبات هاي طعم دار و شمع هاي خوشبو كه فضا را عاشقانه تر كنند
۴- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه اين خدمات به شما خيلي خوشحال خواهند شد)
۵- عطرهاي خوشبو و كرم هاي ماساژ
۶- قرص هاي كنترل بارداردي (مگر اينكه بخواهيد از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهيد)

ريلكس باشيد و فشار را از خود دور كنيد

در ابتدا بايد فشار را از روي خود دور كنيد. هر دوي شما روز سختي را پشت سر گذاشته ايد و بايد از اين به بعد عادت كنيد كه شب ها هم در كنار هستيد و مي خواهيد از اين پس در كنار يكديگر زندگي كنيد.لباس هاي عروسي را از تن خود در بياوريد و لباسي بپوشيد كه در آن راحت هستيد. مي توانيد پلاكارت لطفاً مزاحم نشويد را نيز بر روي درب اتاق خود نصب كنيد تا كسي مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل كنيد و بنشينيد در كمال آرامش در مورد روزي كه گذشت با هم صحبت كنيد. نكات جالبي كه اتفاق افتاده را با هم در ميان بگذاريد و بگوييد كه چه چيزي بيش از پيش در ذهنتان باقي خواهد ماند. همچنين مي توانيد يك هديه كوچك شب عروسي تهيه كنيد و به يكديگر بدهيد. اگر هم قرار است كه صبح به پرواز برسيد به يكي از بستگانتان بسپاريد تا صبح شما را بيدار كند.

زماني كه فشار و استرس روزانه از شما دور شد ، مي توانيد صحنه را قدري صميمانه تر و نزديك تر كنيد. مي توانيد از جكوزي يا وان استفاده كنيد. اين كار آرامش بيشتري به هر دوي شما مي دهد. بعد هم يكديگر را ماساژ دهيد تا هم آرامش بيشتري پيدا كنيد و هم ارتباط بهتري با هم برقرار كنيد و هم تحريك شويد.

حرف و حرف و حرف بزنيد

با هم حرف بزنيد. موسيقي ، لباس زير جذاب ، و شمع مي توانند خيلي كمك كنند، اما هيچ چيز نمي تواند به اندازه صحبت كردن شما دو نفر را تحريك كند. حتي بوسيدن هم پس از حرف زدن به وقوع مي پيوندد. افرادي كه فوراً وارد تخت خواب مي شوند و اينگونه به گرماي لحظه پاسخ مي دهند كمتر به آن صميميتي مي رسند كه پس از حرف زدن و مطلع كردن يكديگر از تمايلاتشان پديد مي آيد.

زمانيكه نوبت به صحبت كردن در مورد صميميت جنسي مي رسد، ناشي گري يكي از بزرگترين شكاف هايي است كه زوجين را از يكديگر جدا مي كند ؛ اگر شما دو نفر تا كنون ننشسته ايد و حرف بزنيد الآن موقع انجام اين كار است. هيچ كس نمي تواند به شما ياد بدهد كه چگونه بايد با هم رابطه جنسي برقرار كنيد و يا چگونه با هم صميمي تر شويد چرا كه اين امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردي متفاوت است. يك گفتگوي كوتاه در اين مورد مي تواند خيلي از موانع و مشكلات را از سر راه بردارد.

در مورد تمايلات و خواست هاي خود با يكديگر صحبت كنيد. اين امر كه شما در مورد رساندن يكديگر به اوج لذت احساس مسئوليت مي كنيد ، مي تواند باز هم شما دو نفر را بيش از پيش به يكديگر نزديك كند ، و اگر بتوانيد در مورد “چگونه” و “كدام قسمت” هم با هم حرف بزنيد، اين امر مي تواند لذت جنسي شما دو نفر را بيشتر كند.

بسياري از آقايوني كه تجربه بيشتري نسبت به همسرانشان دارند اظهار مي دارند كه خانم به اين دليل كه خيلي خجالتي و مضطرب ، است شب زفاف را خراب مي كند. چون شما همسر او هستيد ، پس اين وظيفه شماست كه او را درك كرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار كنيد. اينگونه به قضيه نگاه كنيد: اين آسان ترين كار در دنيا نيست كه لباس هايتان را در بياوريد و با مردي كه خوب شايد كمي غريبه باشد يك رابطه جنسي آتشين داشته باشيد. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراك هاي ابتدايي او را به منزله نوعي عدم پذيرش نگذاريد. مربوط به شما نيست، مربوط به اوست و شما بايد كاملاً اين مطلب را درك كنيد و با او در مورد اين مطلب حرف بزنيد و كاري كنيد كه او احساس راحتي و آرامش پيدا كند.اين امر در مورد خانم ها هم صدق مي كند. اگر مي خواهيد همسرتان كاري انجام دهد و يا از انجام كاري دست بردارد به او بگوييد. انتظار نداشته باشيد كه او از روي حالت صورتتان بفهمد كه چه چيزي در ذهن داريد. اگر شما ياد نگيريد كه در تخت خواب به جاي خودتان صحبت كنيد، همسرتان تصور مي كند كه همه چيز خوب و روبه راه است. شايد اينطور نباشد! به همين دليل بايد او را بدون اينكه توهيني متوجهش باشد ، آموزش دهيد. صميميت و رابطه جنسي در سايه ي رضايت و لذت معنا پيدا مي كنند. هر چقدر بيشتر با هم صحبت كنيد، رويهم رفته لذت بيشتري هم خواهيد برد.

همه چيز به رابطه جنسي ختم نمي شود

بسياري از زوج ها اظهار مي دارند كه شب اول با هم رابطه جنسي نداشته اند. خوب به هر حال اين مورد اصلاً بد نيست. خودتان را در نظر بگيريد كه ماه ها براي اين روز برنامه ريزي كرده ايد و ترتيب كارهاي مختلف را داده ايد، و خودتان را براي بزرگترين روز زندگيتان آماده كرده ايد. سنت هاي بيشمار ، صورتحساب هاي بيشماري را براي پرداخت كردن به شما تحميل مي كنند. به هر حال بسياري از افراد احساس خستگي شديدي مي كنند و فقط مي خواهند آرام بوده و در كنار هم باشند.

مي توانيد از ساير انواع نزديكي ها ، مانند :حرف زدن ، لمس كردن ، در آغوش گرفتن ، بوسيدن ، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده كرده و لذت ببريد. به خاطر داشته باشيد كه لذات جنسي را مي توان از راههاي ديگر نيز نشان داد .

به خصوص براي خانم ها ، معاشقه فقط به رابطه جنسي ختم نمي شود . اگر احساس مي كنيد كه آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد ، در آغوش گرفتن ، بوسيدن و نوازش كردن هم مي توانند جايگزين هاي مناسبي براي آن باشند. بنابراين چه در شب عروسي با هم رابطه جنسي برقرار كرديد ، چه كار به اين مرحله ختم نشد ، فقط بايد مطمئن شويد كه همديگر را محكم در آغوش گرفته و احساساتتان را به يكديگر انتقال مي دهيد. چند كار كوچك است كه مي توانيد انجام دهيد؛ به چشم هاي هم نگاه كنيد و بگوييد: “دوستت دارم” بهترين زمان براي اعتراف به اين موضوع كه همسرتان را دوست مي داريد ، زماني است كه در صميميت كامل به سر مي بريد و يا در حين برقراري رابطه جنسي هستيد. اگر در اين لحظه بتوانيد با هم ارتباط برقرار كنيد ، هر زمان ديگري هم مي توانيد! ارتباط چشمي صميمت را تشديد مي كند چرا كه حاوي اين پيام است كه شما دو نفر براي هم اهميت قائل هستيد.

هيچ گزينه صحيح و يا غلطي وجود ندارد

رابطه جنسي چيزي نيست كه در شما استرس ايجاد كند. شايد كتاب هاي بيشماري در اين زمنيه نوشته شده باشند كه چگونه مي توانيد اين كار را انجام دهيد، اما همه چيز به ميزان صميميت دو طرف بستگي دارد. نگران نباشيد كه آنرا حتماً به شيوه صحيح انجام دهيد، براي شروع فقط اجازه دهيد كه همه چيز خيلي طبيعي آغاز گردد و حتم داشته باشيد كه از صميمت ايجاد شده لذت خواهيد برد. اگر بيشتر پيش رفتيد كه چه بهتر!

در شب زفاف ، اصلاً نگران نباشيد كه چرا همه چيز آنطور كه بايد پيش نرفت. شما براي تمرين كردن هزاران شب ديگر را نيز در اختيار داريد. شايد اكثر زوج ها شب اول ناشيانه نسبت به هم برخورد كنند چرا كه گامي به سوي برداشتن كليه مرزهاست. به خودتان وقت بيشتري بدهيد تا باز هم يكديگر را بهتر درك كنيد و متوجه شويد كه دفعه آينده چگونه مي توايند آنرا بهتر انجام دهيد.
منبع: مجله پزشكي مادر ir-med.com

آموزش كامل و مرحله اي شب زفاف شب اول عروسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.