در نخستين رابطه زناشويي خود عجله نكنيد

۱۱ بازديد

پ ،از عجله در نخستين رابطه جنسي پرهيز كنيد

پ ،از عجله در نخستين رابطه جنسي پرهيز كنيد

زناشويي :امروز براي شما پ ،از عجله در نخستين رابطه جنسي پرهيز كنيد را قرار داده ايم. همانطور كه ميدانيد عجله در هر كاري باعث ايجاد مشكلاتي مي شود. در رابطه جنسي خوب نياز به صبر و حوصله است.

به گزارش ميهن گرام و به نقل از سلامت آنلاين، دكتر محمد علي زارعيان، گفت: برقراري روابط زناشويي در طب نوين مقوله اي لذت بخش محسوب مي شود كه همسران به آن مبادرت مي ورزند، اما برقراري اين روابط در طب سنتي متضمن رعايت تدابيري است كه مهمترين آن پرهيز از عجله در مقاربت به خصوص در اولين رابطه زناشويي است.

به گفته وي، يكي از سنت هاي غلط در كشور ما اين است كه فرد را بدون دادن پيش زمينه هاي لازم، ملزم به نزديكي در شب اول مي كنند. در حاليكه كه در اين زمينه بايد اصولي حركت كرد و تا قبل از رسيدن همسران، به اعتماد به نفس و اخت بيشتر به يكديگر، اقدام به مقاربت نشود.

اين متخصص تصريح كرد: عجله در شب زفاف، معمولا چند عارضه به دنبال دارد اول اينكه اضطراب ابتدايي ارتباط جنسي را تشديد مي كند و تشديد اضطراب منجر به خشكي و تنگي مجراي زنان و انزال زودرس در مردان مي شود و اين اتفاق به دردناك بودن نزديكي براي طرفين، ايجاد حس تنفر در زن و احساس سرزنش و گناه در مرد مي انجامد.

دكتر زارعيان، با اشاره به اينكه رعايت آراستگي، نظافت و بهداشت بدن، استفاده از رايحه خوش و دهان خوشبو از جمله الزامات يك رابطه رضايتمند است، افزود: اينكه انجام امور پيش زمينه مقاربت، در هر دو طرف بايد تداوم يابد وتامل و برقراري آرامش و تمركز بايد در تمام مراحل روابط مد نظر طرفين باشد ، چرا كه هيچ چيزي به اندازه عجله مانع رسيدن به لذت مطلوب در رابطه زناشويي نمي شود.

پ ،از عجله در نخستين رابطه جنسي پرهيز كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.