آغاز آموزش نيروهاي انتظامي براي انتخابات

۱۳ بازديد

شروع آموزش نيروهاي انتظامي براي انتخابات

شروع آموزش نيروهاي انتظامي براي انتخابات

اخبار انتخابات رياست جمهوري ۱۳۹۶ :با نزديك شدن به انتخابات تلاش هاي نيروهاي انتظامي نيز افزايش خواهد يافت تا در انتخابات مشكلات امنيتي وجود نداشته باشد. اكنون خبرهايي از شروع آموزش نيروهاي انتظامي براي انتخابات منتشر شده است.

به گزارش ميهن گرام و به نقل از ايسنا :سردار محمد شرفي در حاشيه همايش كلانتري و پاسگاه‌ها در استان كردستان و در جمع خبرنگاران بااشاره به عملكرد نيروي انتظامي در شش ماه نخست سال، اظهار كرد: با اقدامات نيروي انتظامي شاهد كاهش ۴۴ درصدي در زمينه جرايم خشن و ۱۱ درصدي تجاوز به عنف در سطح كشور بوده‌ايم.

وي افزود: در شش ماه نخست سال جاري با توجه به اقدامات نيروي انتظامي شاهد كاهش ۴ درصدي سرقت و ۹ درصدي سرقت مسلحانه در سطح كشور بوديم.

رئيس پليس پيشگيري ناجا بيان كرد: اين امر به واسطه يك مدل و الگوي مشاركتي بسيار خوب ناجا، ساختارهاي امنيتي و نظامي و مردم حاصل شده است.

وي با بيان اينكه به دليل اينكه بيشتر سارقان معتادان متجاهر هستند، بعد از دستگيري سارقان مردم نمي‌توانند به اموالشان برسند كه اين امر مورد مطلوب نيروي انتظامي نيست،  عنوان كرد: در اين راستا به دنبال اجراي برنامه‌اي هستيم، كه با استفاده از تكنولوژي و ساختارهاي بخش خصوصي نرم افزارهايي را طراحي كنيم تا از اموال مردم مراقبت ويژه‌اي شود. تا مردم بيمه شوند و اگر اين مراقبت‌ها نتبجه بخش نبود و اموال سرقت شد، مردم بتوانند به اموالشان برسند.

وي اعلام كرد: ما در تلاشيم تا حداقل خسارت شهروندان باز پرداخت شود و امنيت بالا رود كه اين امر هم مطالبه مقام معظم رهبري  و هم مردم است.

رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي  با اشاره به اينكه در ايام محرم شاهد رستاخيزي از حضور مردم در مراسمات اين ايام هستيم، افزود: ايام محرم ۵۴ هزار نفر از مردم در مساجد، تكايا و حسينه‌ها حضور داشته‌اند.

سردار شرفي با اشاره به برپايي هزار تجمع در ايام سوگواري محرم عنوان كرد: ۸۰ هزار نفر از كاركنان انتظامي و پليس افتخاري كار تامين امنيت اين مراسم‌ها را بر عهده داشتند كه در نتيجه اقدامات صورت گرفته اين مراسم بدون كوچك‌ترين حادثه امنيتي به پايان رسيد.

اخبار انتخابات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.