سوراخ كردن سر يك عراقي توسط داعش

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

سوراخ كردن سر يك عراقي توسط داعش

۸ بازديد

سوراخ كردن سر يك عراقي توسط داعش

اخبار :بار ديگر عناصر داعش دست به جنايت هولناكي زدند و اين بار تصاويري از سوراخ كردن سر يك عراقي توسط پيرمرد داعشي با شليك گلوله منتشر شده است. داعش بيشتر براي ترساندن مردم دست به اين جنايات مي زند.

به گزارش ميهن گرام و به نقل از ابنا :گروه تروريستي داعش در جنايتي جديد يك مرد عراقي را به اتهام جاسوسي براي حكومت عراق به ضرب گلوله يك پيرمرد تك‌تيرانداز اعدام كرد.

فرد اعدام شده كه خود را «بشار جاسم حسن سليمان» معرفي كرده گفته است كه با حكومت عراق همكاري مي‌كرده است.

داعش با انتشار اعترافات بشار مدعي شده كه او با يك افسر عراقي به نام «بسام» در ارتباط بوده و آن افسر از بشار خواسته بود كه در ابتدا چند خانه كه نيروهاي داعش در آن هستند شناسايي كرد.

اين گروه تكفيري اعلام كرده كه جاسوس عراقي پس از شناسايي آن خانه‌ها تصاويري از اين مكان‌ها با دوربين عكاسي كرده و براي حكومت عراق ارسال كرده است.

حكم اعدام اين شهروند عراقي توسط «ابواسامه عراقي» تك تيرانداز اين گروه تروريستي در نينوا اجرا شد.

بشار جاسم كه لباس نارنجي مخصوص محكومان به تن داشت به يك درخت بسته شده بود و به ضرب گلوله اين تروريست تكفيري به شهادت رسيد.

از سوي ديگر و به رغم تغيير تاكتيك داعش در موصل؛ ارتش عراق و نيروهاي ضدترور موفق شدند بخش اعظم محلات موصل را در شرق اين شهر به كنترل خود درآورند و پيش بيني مي‌شود با ادامه اين روند بزودي خود را به مركز شرق موصل برسانند.

اين پيشروي‌ها در شرايطي صورت گرفت كه داعش از طريق تك‌تيراندازها مقاومت كرده و مي‌كوشد از پيشروي نيروهاي ارتش عراق جلوگيري كند.

داعش بعد از شكست در عمليات انتحاري روي به بمب گذاري محلات آورده است و مي كوشد تحرك خودروهاي زرهي ضد گلوله ارتش عراق را متوقف كند.

پيشروي ارتش عراقي درحالي سرعت گرفته است كه روز سه شنبه حيدر العبادي نخست وزير عراق اعلام كرد: تا قبل از آغاز سال نو ميلادي موصل تماما از كنترل تروريست‌هاي تكفيري داعش خارج خواهد شد.

سوراخ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.