ابوعزرائيل با سلاح جالب خودش در جنگ

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

ابوعزرائيل با سلاح جالب خودش در جنگ

۷ بازديد

عكس ابوعزرائيل با سلاح هاي عجيب در جنگ موصل

عكس ابوعزرائيل با سلاح هاي عجيب در جنگ موصل

اخبار داعش :همانطور كه ميدانيد افراد زيادي در حال مبارزه با داعش مي باشند كه يكي از آنها ابوعزرائيل مي باشد. اكنون عكس ابوعزرائيل با سلاح هاي عجيب در جنگ موصل منتشر شده است.

به گزارش ميهن گرام :«ابوعزرائيل» رزمنده معروف عراقي كه فرماندهي كتائب امام علي(ع) را بر عهده دارد در عمليات آزادسازي موصل شركت كرده است.

او در اين اين عمليات سلاحي عجيب با خود به همراه دارد كه در كارهاي كشاورزي از آن استفاده مي‌شود.

در تصوير منتشر شده از ابوعزرائيل يك يواشن در كوله پشتي وي قرار دارد. يواشن وسيله‌اي است كه كشاورزان براي باد دادن خرمن گندم استفاده مي‌كنند.

ابوعزرائيل كه براي نخستين بار با «شمشير» و «تبر» در عمليات آزادسازي تكريت حضور داشت هم‌اكنون از فرماندهان گردان‌هاي امام علي(ع) از گروه‌هاي تابع بسيج مردمي است كه به دليل اثبات دلاوري‌هاي خود در نبرد با داعش بسيار معروف شده است.

نام اصلي او، «ايوب فالح الربيعي» است. وي در زمان صدام، دستگير و به اعدام محكوم شده بود، اما پيش از اعدام موفق به فرار شده بود و به همين سبب، مردم، او را ابوعزرائيل مي‌خوانند.

وي قبلا استاد تربيت بدني يكي از دانشگاه‌هاي عراق بود، ولي با آغاز بحران داعش و پس از فتواي مرجعيت، كار خود را رها كرد و به نيروهاي بسيج مردمي ملحق شد.

اين قهرمان درشت اندام كه داراي ريش بلند و سر تراشيده است و با خود سلاح گرم و سرد حمل مي كند از زمان آغاز نبرد تكريت در شبكه هاي اجتماعي از سوي عراقي ها معروف شد و به سرعت به رسانه هاي خارجي و ديگر شبكه هاي اجتماعي از جمله توئيتر نفوذ پيدا كرد و آنها حضور اين مبارز را رمبوي عراقي و كابوسي براي داعش اعلام كردند.

داعش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.