تعبير خواب سرو به همراه خواب سرنگ

به پاتوق فارسي خوش آمديد.

تعبير خواب سرو به همراه خواب سرنگ

۴ بازديد

تعبير خواب سرو به همراه خواب سرنگ

سكس

 تعبير خواب - سرو
ديدن سرو در خواب حشمت و جلال و بزرگي و سرفرازي است. هر چه سرو رفيع تر باشد رفعت جاه بيشتر است و سر فرازي افزونتر. اگر ببينيد سرو هرس مي كنيد و در زمين مي كاريد كار مهمي انجام مي دهيد كه موجب سرفرازي شما مي شود و كاري را آغاز مي كنيد كه فرجامي نيك دارد. در دو حالت ديدن سرو خوب نيست . اول اين كه آن قدر بلند و رفيع باشد كه تا آسمان دوام يابد و نوك آن را نتوانيد ببينيد ديگر آن كه سرو بار داشته باشد كه مي دانيم سرو از درختان بي بر است.

تعبير خواب - سرنگ
 سرنگ نصيحتي و خيرخواهي و دلالت و راهنمايي است و كسي كه سرنگ دارد و آن را به كار مي برد شخصي است كه قدرت پيدا مي كند، خيرخواه است و اعمالش مي توانند مشكل گشا و راهنما باشند. اگر در خواب ديديد كه سرنگ داريد و براي مصرف شخصي خريده ايد مشكلي داريد كه با يك راهنمايي و كمك فكري رفع و آسان مي شود. اگر ديديد او سرنگ دارد انساني است خيرخواه و مشكل گشا كه در مسير زندگي شما قرار مي گيرد. اگر ديديد ديگري مي خواهد به شما آمپول بزند و سرنگ را آماده كرده و شما اكراه و ابا داريد، كاري كرده ايد كه مستحق شماتت و سرزنش ... 
هستيد يا كاري مي كنيد كه مي بايد به شما تذكر بدهند و اگر اكراه نداشتيد و ابا نشان نداديد و در واقع نترسيديد مشكلي داريد كه به اندك كمكي آسان مي شود.

سكسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.