تعبير خواب بام به همراه تعبير خواب پرواز

۴ بازديد

تعبير خواب بام به همراه تعبير خواب پرواز

ب

تعبير بام
گر بيند بر بام خانه مجهول بود، دليل است كه زني خواهد بر قدر بلندي بام با قدر و رفعت. اگر ديد بام آن خانه معروف بود، دليل كه شرف و بزرگي يابد و كارش بر نظام شود. جابر مغربي گويد: اگر ديد بر بام خانه پادشاه است، دليل كه بزرگي و منزلت يابد. اگر بيند از بام بيفتاد، از جاه و منزلت بيفتد و او اندوه رسد.

تعبير پرواز
پرواز در خواب نيكو است مگر اين كه مستقيم تا اعماق آسمان بالا برويد كه ديگر زير پاي خود را نبينيد. اين را معبران بد دانسته اند و معتقدند كه حيات بيننده خواب را خطري حتمي تهديد مي كند. پريدن بيشتر سفركردن تعبير شده يا زن گرفتن. اما اگر ديديد كه پرواز مي كنيد و از جايي برمي خيزيد و به آرامي جاي ديگر فرود مي آييد تحول و دگر گوني در زندگي شما به وجود مي آيد كه دل خواه است.

اگر جاي سبز و خرمي فرو آمديد از اين تحول و دگر گوني سود مي بريد. پرواز در شب تحولي است آميخته به اندوه و غم يا سفري است كه خستگي و رنج دارد و و سود ندارد. گاه در خواب مي بينيد كه پرواز مي كنيد اما مي خواهيد خود را به لبه ديوار يا بالاي برج و يا نقطه ديگري برسانيد و هر چه تلاش مي كنيد نمي توانيد.

اين نشانه آن است كه در تحولات آينده زندگي براي رسيدن به هدف هاي تعيين شده دچار مشكل و سختي مي شويد و يا اصلا نمي رسيد. مجلسي نوشته اگر كسي ببيند كه حين پرواز به زمين مي افتد زن خود را طلاق مي دهد و زني ديگر مي گيرد اما سقوط در خواب نمايانگر سقوط حرفه اي و شغلي است و گوياي اين واقعيت كه براي ايجاد تحول با ناكامي رو به رو مي شوبد.

مجموعا ديدن پرواز در خواب بد نيست و بهبود امور را نويد مي دهد

پ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.